Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013

H Πάολα απάντησε στον Λάκη Παπαδόπουλο που την αποκάλεσε ‘ξωτικό’

paola-foka-lakis-papadopoulos


Η Πάολα έδωσε την δική της απάντηση στα σχόλια που έκανε ο Λάκης Παπαδόπουλος για την ίδια.

Η τραγουδίστρια τον τελευταίο καιρό ακούει αρκετά αρνητικά σχόλια γύρω από τα όνομα της και όπως δήλωσε η ίδια, λογικό είναι να την επηρεάζουν. Σε πρόσφατες δηλώσεις του ο Λάκης Παπαδόπουλος αποκάλεσε την Πάολα ‘ξωτικό’ και είπε χαρακτηριστικά ότι «Στην Ελλάδα ότι είναι ‘σκυλέ’ γίνεται μόδα».
Η Πάολα σχολίασε τις δηλώσεις του τελευταίου και είπε χαρακτηριστικά:
«Δεν πειράζει. Και εγώ κάποια στιγμή μπορεί να μην γουστάρω κάτι και να μην μιλήσω όμορφα, αλλά δεν θα το κάνω δημοσία. Αν με σχολίασε για την εμφάνιση μου καλά έκανε και με έκραξε, αν σχολίαζε την φωνή μου θα με πείραζε. Να ΄ναι καλά.»
Και συνέχισε:
«Επειδή είμαι άνθρωπος, έχω και εγώ νου και ψυχολογία, σίγουρα κάποια στιγμή με επηρεάζουν. Όμως δεν τρέχει και τίποτα.»

http://www.tralala.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου