Τρίτη 30 Απριλίου 2013

Πασχάλης Τερζής Η τετράχρονη αποχή από το τραγούδι και η μεγάλη επιστροφή

Πασχάλης Τερζής


Ο Πασχάλης Τερζής μίλησε στη Real Life για τη ζωή του μακριά από
τη νυχτερινή Αθήνα, στο χωριό της Αγίας Παρασκευής, λίγα χιλιόμετρα μακριά από τη Θεσσαλονίκη, αλλά και για την επιστροφή του στο τραγούδι, την οποία ο ίδιος προετοιμάζει αυτή την περίοδο. Ο γνωστός τραγουδιστής πρόκειται να κάνει κάποιες live εμφανίσεις, ενώ παράλληλα ετοιμάζει τα νέα του τραγούδια.

«Περνάω την καλύτερη φάση της ζωής μου. Αφήνω πίσω μου πράγματα που αγαπώ, όμως αρχίζω πλέον και αγαπάω και προσέχω τον εαυτό μου. Κατάφερα λοιπόν, να βάλω κάποια πράγματα στην άκρη και να κοιτάξω τον Πασχάλη. Εγώ ποτέ δεν ήθελα να φτάσω στην κορυφή-όχι γιατί δεν είμαι φιλόδοξος, αλλά γιατί φοβόμουν τον γκρεμό. Έτσι πήρα την απόφαση να σταματήσω να δουλεύω, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι σνομπάρω τους χώρους που πρωτοεμφανίστηκα και τώρα είμαι κάποιος. Είμαι ο ίδιος ο Πασχάλης. Μερικά πράγματα έρχονται από μόνα τους. Γιατί όταν νιώθεις ότι δεν έχεις να δώσει τίποτε άλλο, δεν είναι δίκαιο να βγαίνεις μόνο για το χειροκρότημα ή για τα φράγκα. Εννοώ ότι κουράστηκα μετά από 38 χρόνια συνεχούς παρουσίας και ξενυχτιού» δήλωσε στο ένθετο της κυριακάτικης εφημερίδας.

Όσο για την επιστροφή του, ο Πασχάλης Τερζής είπε πως θα κάνει μια «αφιέρωση καρδιάς» σε αυτούς που περπατούν στον κόσμο μονάχοι, όπως τιτλοφορείται το νέο του τραγούδι, ενώ για τις live εμφανίσεις του δήλωσε: «Δεν έχω μεγαλεπήβολα σχέδια. Θέλω να κάνω κάτι σεμνό, με πολύ φθηνό εισιτήριο, ίσως το χαμηλότερο που έχει γίνει μέχρι σήμερα, γιατί ο κόσμος έχει πολλά προβλήματα. Πολλοί συνάνθρωποί μας πεινάνε. Θα δώσω κάποιες συναυλίες, ξεκινώντας στα μέσα Ιουνίου από την Πάτρα. Θα ακολουθήσουν η Καβάλα, τα Γιάννενα, η Καλαμάτα, η Κρήτη...».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου