Δευτέρα 22 Ιουλίου 2013

Δέσποινα Βανδή,πόσο χρονών γίνεται;

Γενέθλια για τη Δέσποινα Βανδή σήμερα! Πόσο χρονών γίνεται;
Η Δέσποινα Βανδή σήμερα έχει γενέθλια! Η τραγουδίστρια από το πρωί δέχεται ευχές από θαυμαστές και φίλους στις προσωπικές της σελίδες στα social media!

Έχει ένα λαμπερό πρόσωπο και ένα καλογυμνασμένο κορμί! Η ίδια σε συνέντευξή της για τον χρόνο έχει πει: «Δεν με τρομάζει ο χρόνος που περνά και μπορεί να μου προσθέσει ρυτίδες! Θεωρώ ότι πρέπει κανείς να μεγαλώνει όμορφα! Όταν γυμνάζεσαι και δεν κάνεις καταχρήσεις, ο χρόνος είναι καλός μαζί σου. Κοίταξε, υπάρχουν φορές που μπορεί να με ακούσεις να γκρινιάζω όταν παχαίνω ή όταν κάνω ψωμάκια, αλλά έχω συμφιλιωθεί πλέον με αυτά. Δεν μπορώ να είμαι κάτι άλλο. Είμαι ο εαυτός μου και με αγαπάω έτσι όπως είμαι- και όταν γυμνάζομαι αλλά και όταν έχω ατέλειες».
Η Δέσποινα γίνεται 44 χρονών και δεν της φαίνεται! 

Πηγή: http://www.gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου