Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

Λάμπης Λιβιεράτος: Το δημόσιο «ευχαριστώ» σε όσους του στάθηκαν

Λάμπης Λιβιεράτος: Το  δημόσιο «ευχαριστώ» σε όσους του στάθηκαν

Με ένα συγκινητικό μήνυμα στο Facebook και με αφορμή την ονομαστική του γιορτή
ο Λάμπης Λιβιεράτος ευχαρίστησε όσους του στάθηκαν μετά την περιπέτειά του, αλλά και τον υποδέχθηκαν θερμά στο νέο ξεκίνημα που κάνει....
«Ένα μεγάλο ευχαριστώ για όλες τις ευχές που στείλατε για την γιορτή μου και ένα ακόμα πιο μεγάλο ευχαριστώ για την αγάπη και την στήριξή σας όλο αυτό το δύσκολο διάστημα που πέρασα, αλλά και την απίστευτα θερμή υποδοχή που μου φυλάξατε και την αγκαλιά που μου προσφέρετε τώρα, στο νέο μου ξεκίνημα, στις εμφανίσεις μου με τον φίλο μου τον Θάνο. Εύχομαι κι εγώ τα καλύτερα σε όλους σας», έγραψε ο γνωστός τραγουδιστής.
Το από καρδιάς «ευχαριστώ» του Λάμπη έτυχε θερμής υποδοχής από τους θαυμαστές του, ενώ ο καλός του φίλος και κουμπάρος του, Τζώνυ Θεοδωρίδης, του έστειλε το δικό του μήνυμα: «η ζωή δεν είναι μόνο χαμόγελο. Είναι να πολεμάμε».
http://www.newspistol.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου