Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

«Έχω δώσει και εγώ τη σφαλιάρα μου.»

Hi 5, Shaya

Λίγο πριν βάλει
μπροστά τα χειμερινά της σχέδια, η Shaya, δίνει στο EΓΩ! Weekly μια άκρως ειλικρινή συνέντευξη. Από τις πρώτες φράσεις της τραγουδίστριας είναι το πόσο δύσκολο θα της ήταν αν έπρεπε να φύγει από την Ελλάδα: «Στην Ελλάδα αισθάνομαι σαν στο σπίτι μου. Θα ήταν δύσκολο να φύγω.» 
Η τραγουδίστρια αποκαλύπτει και τις προπάθειές της να επιδιώξει την κυκλοφορία κάποιου τραγουδιού της στο εξωτερικό: «Προσπαθώ να κάνω κάποιες διασυνδέσεις και να κυκλοφορήσω κάτι στο εξωτερικό. Γίνονται προσπάθειες, αλλά είναι δύσκολο. Ο ανταγωνισμός στο εξωτερικό είναι τεράστιος. Χρειάζεται μια δυνατή προσωπικότητα, διαφορετική απ’ όσα έχουμε δει μέχρι τώρα. Για να ξεχωρίσεις, χρειάζεται κάτι φρέσκο.»
Hi 5, Shaya
Θυμάται και τα χρόνια του σχολείου: «Στο σχολείο, είχα βαρεθεί να ακούω ότι είμαι άσχημη. Σε κάποια φάση, δεν έκανα και πολύ παρέα με κορίτσια. Ουσιαστικά, ήμουν αγοροκόριτσο. Έπαιζα ποδόσφαιρό και βόλεϊ, φορούσα φαρδιά παντελόνια. Πολλά χρόνια αργότερα άρχισα να γίνομαι θηλυκή.»
Τέλος, η τραγουδίστρια μιλάει και για τις προσωπικές σχέσεις παραδεχόμενη πως έχει κλάψει για άντρα αλλά και πως έχει δώσει και χαστούκι: «Έχω δώσει και εγώ τη σφαλιάρα μου. Με είχε φέρει στα όριά μου.»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου