Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012

Νίκος Βουρλιώτης «Έχω χορτάσει τις γυναίκες, γι’ αυτό και όταν βρήκα τη γυναίκα μου ήξερα ότι ήμουν έτοιμος για το επόμενο βήμα»

Γιώργος Σατσίδης και Νίκος Βουρλιώτης

Χθές Τετάρτη, ο Γιώργος Σατσίδης φιλοξενησε στην εκπομπή
«MTV Movies & Stars»  τον Νίκο Βουρλιώτη. Ο hip-hop τραγουδιστής αποκάλυψε τις κινηματογραφικές του συνήθειες, ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας του και τέλος ότι έχει δεχτεί διαδικτυακή σεξουαλική "επίθεση"!

Ποιο είναι, λοιπόν, γι' αυτόν το μυστικό της επιτυχίας; Ο ίδιος απαντά: «Προσανατολίζομαι κάπου, σκύβω το κεφάλι και δουλεύω! Έχω δεχτεί αρνητικά σχόλια για τις συνεργασίες μου αλλά ο χρόνος δείχνει αν τα κομμάτια είναι ποιοτικά και αν αγαπιούνται από τον κόσμο». 

Σε ερώτηση του Γιώργου Σατσίδη για την τηλεόραση, ο NiVo απαντά με αφοπλιστική ειλικρίνεια: «Δεν βλέπω τηλεόραση γιατί δεν ξέρω τουρκικά και δυστυχώς δεν προλαβαίνω να διαβάσω τους ελληνικούς υποτίτλους. Βλέπω όμως φανατικά συνδρομητική τηλεόραση και ταινίες». 
Τέλος, αναφέρεται στο φλερτ που έχει λάβει μέσω των social media δηλώνοντας: «Δέχομαι πικάντικα σχόλια και σεξουαλικές επιθέσεις στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης άλλα δεν απαντώ. Έχω χορτάσει τις γυναίκες και τις εμπειρίες μου μαζί τους, γι’ αυτό και όταν βρήκα τη γυναίκα μου ήξερα ότι ήμουν έτοιμος για το επόμενο βήμα!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου