Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012

Νίκος Βουρλιώτης Ποιο κόμμα ψηφίζει;

Νίκος Βουρλιώτης R

Στην κάμερα της «Μεσημεριανής Μελέτης» μίλησε ο Νίκος Βουρλιώτης 

για τα αποδοκιμαστικά σχόλια που δέχτηκε,με αφορμή την εμφάνιση των Goin'Through στη συναυλία της ΚΝΕπριν απο λίγο καιρό. 


Ο γνωστός ράπερ δήλωσε: «Δεν μπορώ να καταλάβω για ποιον λόγο μπορώ να είμαι θεατής σε αυτόν τον θεσμό όλα αυτά τα χρόνια και να μην μπορώ να έχω καλλιτεχνική ιδιότητα. Στο κάτω κάτω δεν έχω κρύψει ποτέ ποιος και τι είμαι. Μέσα από τα τραγούδια μου τοποθετούμαι με πολύ σταθερό τρόπο. Μπήκαν κάποιοι για κάποιο λόγο να κάνουν αντιπολίτευση με εμάς στόχο. Δεν θα έπρεπε να είμαστε εμείς ο στόχος. Άλλα είναι τα προβλήματα του κόσμου εκεί έξω».

Όσο για όσους ειρωνεύτηκαν το ρεπερτόριο του συγκροτήματος και συγκεκριμένα τη μεγάλη τους επιτυχία «Γυναίκες», ο Νίκος Βουρλιώτης σχολίασε: «Η δισκογραφία των Goin' Through δεν είναι μόνο το "γυναίκες". [...] Όταν ο Μπάμπης Τσέρτος, ο πολύ γνωστός αυτός τραγουδιστής, λέει "Θέλω γυναίκες πολλές" χρόνια πριν από εμάς και αυτό το πράγμα θεωρείται κουλτούρα, ρεμπέτικο, πολιτισμός και όλα αυτά... Είναι πραγματικά κρίμα και άδικο να τοποθετούνται όλοι αυτοί που το κάνουν εχθρικά και ρατσιστικά - τολμάω να πω ρατσιστικά - απέναντι σε ένα τραγούδι το οποίο λέει ακριβώς το ίδιο πράγμα».

Επίσης, ο Νίκος Βουρλιώτης δεν δίστασε να παραδεχτεί πως ψηφίζει 20 χρόνια το Κουμουνιστικό Κόμμα Ελλάδος: «Το έχω πει, αλλά δεν σημαίνει κάτι αυτό. Ο καθένας μας ψηφίζει για πολύ συγκεκριμένους λόγους. Το ΚΚΕ δεν έχει βγει να τάξει ποτέ και τίποτα». Όσο για τη σχέση του με την Αλέκα Παπαρήγα, ο ίδιος πρόσθεσε: «Δεν με αφορά κάποια σχέση με την κυρία Παπαρήγα. Μου είναι πολύ συμπαθής, αλλά δεν με αφορά η προσωπική γνωριμία. Δεν ψηφίζω ένα κόμμα, επειδή έχει αρχηγό τον τάδε».

  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου