Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012

Στέλλα Καλλή: Έχασε 17 κιλά για τις πίστες



Η Στέλλα Καλλή έκανε θυσίες για να ανέβει στην πίστα και μη νομίζετε πως ήταν εύκολο.


Η γνωστή τραγουδίστρια αποκάλυψε πως προχώρησε σε δραστικές αλλαγές στην εμφάνισή της, για να μπορέσει να κάνει καριέρα στις πίστες.

«Είμαι γενικότερα υπέρ των αλλαγών, αλλά μέχρι κάποιο σημείο. Δεν μου αρέσει να βλέπω αλλοιωμένα πρόσωπα. Για παράδειγμα, στο παρελθόν ως φοιτήτρια είχα 17 κιλά παραπάνω, τα οποία αναγκάστηκα να χάσω με πολύ κόπο, ώστε να είμαι ευπαρουσίαστη ως τραγουδίστρια. Τέτοιες αλλαγές τις θεωρώ αναγκαίες».

Το πιο συχνό της παράπονο;

«Δεν υπάρχει τίποτα για το οποίο να παραπονιέμαι στην καθημερινότητά μου. Είμαι καλά, έχω τη δουλειά μου, καλούς φίλους, εισπράττω πολλή αγάπη και θα μπορούσα να πω ότι είμαι ένας πολύ ευτυχισμένος άνθρωπος».

ΠΗΓΗ: HELLO

Επιμέλεια: Τέλης Αλεξανδρόπουλος
http://www.zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου