Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012

Αγγελική Ηλιάδη Η δήλωση για τη συνεργασία με τον Κώστα Μηλιωτάκη

Αγγελική Ηλιάδη (1)


Η Αγγελική Ηλιάδη μίλησε για το νέο της ξεκίνημα στο νέο δισκογραφικό label του Πάρη Κασιδόκωστα και του Γιώργου Αρσενάκου
ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στον πολυσυζητημένο χωρισμό της με τον Κώστα Μηλιωτάκη, λίγο πριν οι δυο τους ανέβουν τα σκαλιά της εκκλησίας.

Στη συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα», η γνωστή τραγουδίστρια ανέφερε σχετικά με τη νέα της δισκογραφική στέγη: «Είμαι σε μία πολύ δημιουργική περίοδο και νιώθω υπέροχα γι' αυτό. Μαζί με το νέο μου άλμπουμ λανσάρεται και η ίδια η Platinum Records, μια καινούρια εταιρεία με σαφή προσανατολισμό στο λαϊκό ρεπερτόριο. Η Platinum ανήκει στην Panic Entertainment Group, τον όμιλο του Πάρη Κασιδόκωστα και του Γιώργου Αρεσενάκου».

Όσο για το τέλος της σχέσης της με τον επιτυχημένο μουσικοσυνθέτη και συνεργάτη της επί σειρά ετών, Κώστα Μηλιωτάκη., παραδέχτηκε: «Αυτό είναι πολύ προσωπικό ζήτημα, όμως δεν είμαι ούτε η πρώτη, ούτε η μόνη που της έχει συμβεί κάτι τέτοιο. Θεωρώ σημαντικό το να παίρνεις τις σημαντικές αποφάσεις την κατάλληλη στιγμή. Καλύτερα πριν τον γάμο, λοιπόν, παρά όταν είσαι πλέον παντρεμένη», ενώ για τη σχέση που είχε αναπτύξει ο γιος της, Μπαμπίνος, με τον πρώην σύντροφό της τόνισε: «Ο Κώστας εξακολουθεί να βλέπει τον γιο μου. Η σχέση τους δεν έχει αλλάξει».

Παράλληλα, όμως, αναφέρθηκε και στο τέλος της κοινής τους συνεργασίας: «Κατ' αρχάς, εκτιμώ όλους τους ανθρώπους που μου έχουν δώσει σημαντικά όπλα και εφόδια. Όλες οι επιτυχίες που έχω κάνει έως σήμερα είναι του Κώστα Μηλιωτάκη και των λοιπών συνεργατών μου. Υπήρξε απίστευτη χημεία μεταξύ μας, από την πρώτη μου κιόλας δουλειά, τη “Μοναξιά”. Προτού ακόμα χωρίσουμε με τον Κώστα, είχαμε αποφασίσει ότι δεν θα συνεργαστούμε στην επόμενη δισκογραφική μου δουλειά. Εννοείται ότι στο μέλλον θα συνεργαστούμε και πάλι. Έχουμε πολύ καλές σχέσεις μεταξύ μας».
http://www.yupiii.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου