Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012

Ναταλία Γερμανού Η Ναταλία Γερμανού ξετύλιξε τη σχέση της με τον Ηλία Βρεττό, τον χωρισμό τους και εξομολογήθηκε την ατάκα του, "Μη μου ζητάς να σε εμπιστευτώ ξανά!", που την έκανε τραγούδι

Ναταλία Γερμανού


Η Ναταλία Γερμανού μίλησε στην Ελένη Μενεγάκη για τον χωρισμό που έζησε στις αρχές του 2011
την ψυχολόγο της και το τραγούδι «Ποτέ ξανά», που έγραψε και έδωσε στον Κωνσταντίνο Αργυρό.
Βέβαια, ο άνθρωπος που εκείνη την εποχή ήταν μαζί της-ακόμα κι αν οι δυο τους απέφευγαν να επιβεβαιώνουν τη σχέση τους-ήταν ο τραγουδιστής Ηλίας Βρεττός. Οι δυο τους είχαν περάσει μαζί το καλοκαίρι του 2010 και μπαίνοντας το φθινόπωρο άρχισαν να έχουν τις πρώτες τριβές στη σχέση τους, η οποία οδηγήθηκε στον χωρισμό τουςπρώτους μήνες του 2011. Άρα, η Ναταλία ξετύλιξε στην Ελένη Μενεγάκη όσα έζησαν, χωρίς να αναφερθεί δημόσια στο όνομά του!
Τα λόγια της ήταν συγκεκριμένα: “Το τραγούδι λέει με τσάκισες, με ρήμαξες, σαν ήμουν ο χειρότερος εχθρός σου, για αυτό ποτέ μην ξαναπείς πως είμαι ο άνθρωπος σου”. Δεν λέγετε για ποιον το έχω γράψει. Είναι υπαρκτό πρόσωπο, εν ζωή, αλλά πάντως είναι κάτι που γράφτηκε πριν από αρκετό καιρό, στις αρχές του 2011. Και βέβαια, πρέπει να εξηγήσω ότι το τραγούδι δεν το απευθύνω εγώ στον άνθρωπο αυτό, ουσιαστικά  είναι κουβέντα που μου είπε εκείνος στο τέλος στη σχέση μας :”Μην μου ζητάς να σε εμπιστευτώ ξανά”. Ήμουν πολύ ερωτευμένη. Τον άνθρωπο αυτό τον αγάπησα πολύ, απλά έκανα το λάθος να δοκιμάσω τις αντοχές του λίγο παραπάνω από όσες ήταν».
Η Ελένη Μενεγάκη δεν δίστασε να την ρωτήσει αν τυραννάει αυτούς που ερωτεύεται και η Ναταλία με αφοπλιστική ειλικρίνεια είπε:” Το έχω κάνει και αυτό. Σε μια ψυχολόγο που πήγαινα μου είπε ότι αυτό έχει τις ρίζες του στα παιδικά μου χρόνια”.  
http://www.fthis.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου