Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

Άννα Βίσση: «Έχω απιστήσει, αλλά δεν με έχουν πιάσει»

Άννα Βίσση: «Έχω απιστήσει, αλλά δεν με έχουν πιάσει»


Έχω μάθει να ζω με δυο πλευρά σπασμένα" δήλωσε στους δημοσιογράφους η Άννα Βίσση
συνδέοντας με τον τρόπο αυτό το πρόσφατο σοβαρό ατύχημα που είχε και την προσωπικότητά της....
Η Άννα Βισση σε πρόσφατη νυχτερινή της έξοδο, ρωτήθηκε από τους δημοσιογράφους για το ατύχημα της αλλά και την προσωπική της ζωή,
Μιλώντας στις τηλεοπτικές κάμερες η γνωστή τραγουδίστρια παραδέχθηκε πως έχει απιστήσει: «Έχω απιστήσει, αλλά δεν με έχουν πιάσει. Γενικά δεν είμαι άπιστη. Δεν μετάνιωσα. Του άξιζε!», ανέφερε με ειλικρίνεια η Άννα Βίσση.
Πρόσθεσε πάντως ότι και η ίδια έχει συγχωρέσει απιστία και ήταν, όπως είπε, μια καλή άσκηση στη ζωή της. «Μου πήρε χρόνο βέβαια, κι εκεί κατάλαβα πόσο αγαπούσα το συγκεκριμένο άτομο» συμπλήρωσε για να αποκαλύψει επίσης ότι την περίοδο αυτή είναι μόνη και πολύ καλά.
Αναφερόμενη στο πρόσφατο σοβαρό ατύχημα που είχε επί σκηνής, η Άννα Βίσση είπε: «Πονάω λίγο όταν αλλάζει ο καιρός, αλλά είμαι σκληρή στον πόνο. Περισσότερο με φόβισε μην έχω πάθει κάτι πιο σοβαρό. Ήταν πολύ απότομο.
Τρόμαξα, τρόμαξε και ο κόσμος. Στεναχωρήθηκα που πήγε πίσω η πρεμιέρα και για τους ανθρώπους που δουλεύουν εκεί και έχασαν τη δουλειά τους για μερικές εβδομάδες».
Απέδωσε το ατύχημα σε ανθρώπινο λάθος το οποίο όμως έχει συγχωρέσει: «Ήταν ανθρώπινο το λάθος. Θεωρώ ότι θα έπρεπε να το έχει προσέξει περισσότερο και να σιγουρευτεί πως έχω κατέβει τα σκαλιά και μετά να πατήσει το κουμπί. Αλλά μες την ατυχία μου ήμουν πολύ τυχερή που δεν έπαθα κάτι χειρότερο", κατέληξε η Άννα Βίσση.
http://www.newspistol.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου