Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012

Demy: Δεν είναι έτοιμη για γυμνή φωτογράφιση



Οι θαυμαστές της νεαρής
τραγουδίστριας Demy θα χρειαστεί να περιμένουν αρκετό καιρό ακόμα μέχρι να τη δουν σε γυμνή φωτογράφιση.

Θα έκανε αποκαλυπτική φωτογράφιση;

«Σε αυτήν τη φάση που είμαι δεν νιώθω ότι μου βγαίνει. Η αλήθεια είναι ότι το σέξι δεν το κατακρίνω. Μπορεί να βγει κάτι σέξι, ερωτικό ή γυναικείο και θηλυκό χωρίς να είναι πρόστυχο» δήλωσε η Demy και σε άλλο σημείο της συνέντευξή της τόνισε: «Δεν μου βγαίνει το πρόστυχο».

Όσον αφορά στη συνεργασία της με την Άννα Βίσση σχολίασε: 

«Είμαι ευγνώμων για αυτήν τη συνεργασία. Είμαι χαρούμενη όχι μόνο που συνεργάζομαι μαζί της γιατί είναι μια υπέροχη καλλιτέχνις, αλλά και που τη γνώρισα ως άνθρωπο. Πήρα πολλά πράγματα από την Άννα -και καλλιτεχνικά και από την προσωπικότητά της».

ΠΗΓΗ: Κορίτσια για σπίτι

Επιμέλεια: Τέλης Αλεξανδρόπουλος
http://www.zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου