Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

Χρήστος Δάντης Τα παιδιά του, η Eurovision και η συμμετοχή με την Παπαρίζου

Χρήστος Δάντης


Ο Χρήστος Δάντης βρέθηκε καλεσμένος στο πλατό της εκπομπής “Κορίτσια για σπίτι” και μίλησε για την δουλειά του, την Eurovision αλλά και την προσωπική του ζωή.

  
Όσον αφορά την οικονομική κρίση και την δουλειά στα μπουζούκια σχολίασε: “Ο κόσμος έχει ανάγκη να διασκεδάσει και είναι σημαντικό να τον βοηθήσεις να διασκεδάσει. Γι' αυτό το λόγο επανήλθα στα νυχτερινά κέντρα διασκέδασης, από όπου ξεκίνησα, από τις μουσικές σκηνές που εμφανιζόμουν μέχρι τώρα” ενώ αποκάλυψε και τι συμβαίνει με τους μισθούς των καλλιτεχνών αλλά και τον δικό του: “Τα μπουζούκια έπρεπε να ρίξουν τις τιμές τους για να επιβιώσουν. Και τα κασέ των τραγουδιστών έχουν πέσει. (...) Αλλά εγώ δεν έχω λάβει ποτέ τέτοια εξωφρενικά ποσά. Δεν ζήτησα ποτέ παραπάνω χρήματα από αυτά που μπορούσα να φέρω, είναι βασική μου αρχή. Και δεν θέλω να έχει μεγάλη απόκλιση ο μισθός μου από αυτόν των μουσικών μου, είμαι κατηγορηματικός σε αυτό”.

Ο Χρήστος Δάντης, που είχε γράψει τη μουσική του "My  Number One" με το οποίο η  Έλενα Παπαρίζου είχε κερδίσει την πρώτη θέση στη Eurovision, μίλησε για την δική του εμπειρία στον διαγωνισμό αλλά και για το γεγονός ότι ίσως φέτος η Ελλάδα να μην στείλει τη δική της αποστολή: “Τους Έλληνες δε μας πιάνεις πουθενά. Αν πηγαίναμε, θα κατηγορούσαμε την αποστολή και θα λέγαμε για τα τεράστια ποσά που θα έφευγαν. Καλύτερα έτσι, για λίγο καιρό να αποστασιοποιηθούμε και να χαμηλώσουμε λίγο την μύτη μας γιατί την είχαμε σηκώσει πάρα πολύ”. Τι απαντάει στην ερώτηση αν θα ξαναπήγαινε στο μουσικό διαγωνισμό μετά την συμμετοχή του με την Έλενα Παπαρίζου και το “My Number One”; “Όχι, δε θα ξαναπήγαινα, γιατί ήταν ένα γεγονός που με στενοχώρησε. Ήταν μια περίεργη στιγμή της ζωής μου που αρχικά με έκανε να χαρώ ενώ μετά υπήρχε ένα σιχτίρισμα. Υπήρχαν πολλοί δημιουργοί που μου επιτέθηκαν και ακούστηκαν διάφορα, ακόμα και συνάδελφοί μου, αξιοσέβαστοι και άνθρωποι που τους σέβομαι ακόμα, τους θαυμάζω και τους αγαπώ πάρα πολύ, με κατηγόρησαν για κλεμμένη μελωδία, μετά ασχολήθηκαν με το παντελονάκι της Έλενας, τον στίχο της Ναταλίας και όλα αυτά” εξομολογήθηκε ο 46χρονος καλλιτέχνης.

Τέλος, μίλησε για τα παιδιά του, τη 2 ετών Μαριζέτα καρπό του έρωτά του με την τωρινή σύζυγό του Τζένη Βουτσινού και τον 14χρονο Χριστόφορο από τον γάμο του με την τραγουδίστρια Κατερίνα Τοπάζη. “Και τα δυο μου παιδιά, ήθελα από μικρά να ακούν καλή μουσική. Έψαχνα και έβρισκα νανουρίσματα, διασκευασμένες μελωδίες από Beatles για παράδειγμα και του Elvis, και τους έβαζα να τα ακούν (...) Και ποιος δεν είναι χαζομπαμπάς και ποιος δεν αγαπάει τα παιδιά του;” δήλωσε και συμπλήρωσε σχετικά με το αν επιθυμεί τα παιδιά του να ασχοληθούν με τον χώρο: “Ο γιος μου ήδη παίζει κιθάρα και τραγουδάει, εδώ και 2 χρόνια και είναι και πολύ καλός. Και η μικρή βλέπω τσιμπάει στις μελωδίες. Αλλά αυτή η δουλειά δεν μπορεί να γίνει εργασία όπως την κάναμε εμείς, εκεί φοβάμαι λίγο, αλλάζει η μουσική, μπορεί να την κάνει ο καθένας σπίτι του, οπότε μοιραία φθίνει η δουλειά και θα γίνει χόμπι. Γι΄αυτό προσπαθώ να εξηγήσω στο γιο μου ότι είναι καλό να έχει μια άλλη κύρια, πρωινή δουλειά και να το κάνει σαν χόμπι”.

http://www.yupiii.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου