Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

Συνέντευξη | Παντελής Παντελίδης: Δεν νιώθω φαινόμενο… Είμαι απλά μουσικός, δεν είμαι μόνο τραγουδιστής… Αυτός είναι ο τίτλος που θα μου έδινα!

pantelidis-interview-main-03

Παντελής Παντελίδης: Δεν νιώθω φαινόμενο… Είμαι απλά μουσικός, δεν είμαι μόνο τραγουδιστής… Αυτός είναι ο τίτλος που θα μου έδινα!


Τον έχουν χαρακτηρίσει ως «φαινόμενο», κατάφερε να ταρακουνήσει την Ελλάδα με τα τραγούδια του έχοντας ως μοναδικό μέσο προβολής μια ερασιτεχνική κάμερα και το ταλέντο του!!! Σήμερα, σε μια εποχή δύσκολη από όλες τις απόψεις ο Παντελής Παντελίδης κατάφερε να ξεχωρίσει και να είναι ο πιο πολυσυζητημένος καλλιτέχνης της χρονιάς που μας πέρασε!

Το tralala.gr και η Σοφία Μπεκιάρη τον συνάντησαν από κοντά, απόλαυσαν έναν γευστικό καφέ μαζί του και φρόντισαν να γνωρίσουν από κοντά ποιος είναι ο νεαρός καλλιτέχνης που εισέβαλε δυναμικά στο χώρο της δισκογραφίας. Απλός, ήρεμος με βλέμμα καθαρό και ειλικρινές δεν δίστασε να απαντήσει σε όσα ερωτήματα του θέσαμε… Τι κρατάει από τη σχέση του με τον Βασίλη Καρρά, πως νιώθει που τον αποκαλούν «φαινόμενο», πως θα του φαινόταν να μας εκπροσωπήσει στη Eurovision, ποιο είναι το αγαπημένο του τραγούδι από αυτά που έχει ερμηνεύσει, ποια η σχέση του με το διαδίκτυο που τον ανέδειξε;;; Αυτά και πολλά ακόμη ερωτήματα παίρνουν την απάντηση τους αμέσως τώρα… Παντελής Παντελίδης, απολαύστε τον!
Σε τι φάση πετυχαίνουμε τον Παντελή αυτή την περίοδο;
Αυτή την περίοδο υπάρχει πολύ δουλειά!!! Το μαγαζί πάει πολύ καλά, μας τιμά πολύς κόσμος, λίγο χρόνος για ξεκούραση μας μένει αλλά δεν πειράζει, δίνουμε τώρα στροφές για να ηρεμήσουμε λιγάκι το καλοκαίρι!
Ειλικρινά ποιο είναι το πρώτο συναίσθημα που νιώθεις για όλη αυτή την επιτυχία που γνωρίζεις;
Πολύ ωραία, πολύ όμορφα!!! Πως θα μπορούσα να μην χαρώ με τόση αγάπη;;;
Ήταν κάτι που περίμενες πως θα γινόταν όταν έγραφες αυτά τα τραγούδια;
Οποιοσδήποτε κάνει οτιδήποτε νομίζω ότι ελπίζει πάντα να πάει καλά… έτσι κ’ εγώ σαφώς το ήθελα!
Το τραγούδι που νιώθω ότι είναι λίγο περισσότερο επιτυχία από τα άλλα και το ξεχώρισα είναι το «Πάμε Στοίχημα».
Πως προέκυψε η ιδέα να τραβάς video τα τραγούδια καθώς τα ερμηνεύεις και στη συνέχεια να τα ανεβάζεις στο Υοu Tube;
Άρχισαν να μαζεύονται πολλά κομμάτια γιατί είχα την ανάγκη να γράψω αρκετά και επειδή συνεχώς έχανα τα σημεία στα οποία τα έγραφα, σκέφτηκα πως έπρεπε να βρω έναν πιο ασφαλή τρόπο να τα αποθηκεύω, να τα βλέπω και αν θέλω να τα ακούω κιόλας, έτσι αποφάσισα με τους φίλους μου να κάνουμε αυτό. Τα έγραφα λοιπόν και τους τα έστελνα να τα ανεβάζουν στο you tube ώστε να μπορούν ακόμη και οι πέντε, δέκα φίλοι μου να τα ακούν.
Εσένα ποια είναι η σχέση σου με το διαδίκτυο, μιας και είναι αυτό που σε ανέδειξε;
Η σχέση μου με το διαδίκτυο ήταν η απλή, είχα δηλαδή ένα λογαριασμό facebook όπως οι περισσότεροι για να μιλάω με φίλους μου. Και μέχρι σήμερα δηλαδή αυτή είναι η σχέση μου, εξακολουθώ να διαχειρίζομαι ο ίδιος τις σελίδες μου στο facebook και αυτός είναι και ο λόγος που δεν προλαβαίνω να απαντάω σε όλους . Έχουμε μαζευτεί 75.000 άτομα και δεν θέλω να βάλω κάποιον άλλο να με βοηθάει σε αυτό, να διαχειρίζεται κάτι δικό μου γιατί δεν θα είμαι εγώ.
Η πρώτη σου επαφή με την μουσική ποια ήταν;
Μικρός θυμάμαι είχα ζητήσει από τον πατέρα μου να μου αγοράσει μια κιθάρα και ξεκίνησα να μαθαίνω μόνος μου να παίζω και να τραγουδάω.
Τι δυσκολίες ίσως αντιμετώπισες ως σήμερα με την επιλογή σου να ασχοληθείς με το τραγούδι;
Ξέρεις συνήθως όταν δεν κυνηγάς κάτι με τρόπο εξαναγκαστικό και απόλυτο όλα είναι πιο απλά. Δεν ξύπνησα μια μέρα στα δεκαπέντε μου και είπα θέλω να γίνω τραγουδιστής και άρχισα να ψάχνομαι, ήταν απλά μια ανάγκη μου να γράψω, να εκφραστώ, να πω κάποια κομμάτια, δεν κυνήγησα να γίνω τραγουδιστής εγώ απλά έβγαλα κάποια πράγματα που ήθελα να αποτυπώσω σε τραγούδια. Όλα ήρθαν από μόνα τους λοιπόν, οπότε δεν το κυνήγησα για να αντιμετωπίσω κάποιες δυσκολίες, να μου κλείσουν κάποιες πόρτες, δεν έπιασα ποτέ κανέναν να του ζητήσω βοήθεια. Ακόμη και τα τελευταία πέντε χρόνια στα μαγαζιά που τραγουδούσα δόξα το Θεό γινότανε χαμός αλλά δεν είπα ποτέ σε κανέναν «Ρε κοιτάτε, τραγουδάω πέντε φορές την εβδομάδα και τα μαγαζιά είναι γεμάτα, γιατί δεν με παίρνει μια δισκογραφική εταιρεία τηλέφωνο;;;» Το άφησα να έρθει μόνο του!
Θα ήθελα να δώσω τραγούδια μου στον Αντώνη Ρέμο και στο Γιάννη Πάριο!
Πως αισθάνεσαι που σε μια δύσκολη εποχή για πολλούς συναδέλφους εσύ γνωρίζεις τεράστια επιτυχία από το ξεκίνημα σου;
Όλα τα πράγματα έχουν λίγο από τύχη, την μοίρα και τις δικές μας κινήσεις! Όντως ζούμε μια δύσκολη εποχή στην οποία πρέπει όλα τα πράγματα να γίνονται πολύ προσεκτικά και να αντιμετωπίζονται με μια συγκεκριμένη σοβαρότητα διότι η εποχή αυτή δεν χαρίζει τίποτα σε κανέναν. Σίγουρα είμαι χαρούμενος.
Πόσο σε επηρεάζει εσένα σαν Παντελή η άσχημη κατάσταση της χώρας;
Φυσικά με επηρεάζει διότι βλέπω καθημερινά τις δυσκολίες που περνάει ο κόσμος, φίλοι μου, συγγενείς μου που είναι άνεργοι. Είναι η εποχή που λες δόξα το Θεό αν έχεις δουλειά, δεν χρειάζεσαι κάτι παραπάνω αρκεί να έχεις μια δουλειά για να μην πεινάς και είσαι μια χαρά.
Η αλλαγή του επαγγέλματος σου ιδιαίτερα αυτή την εποχή ήταν ένα ρίσκο που ίσως πήρες;
Κοίταξε να δεις, ο στρατιωτικός έχει μια ασφάλεια, γνωρίζει ότι θα πάρει τα χρήματα του τέλος του μήνα. Παρόλα αυτά καταλαβαίνεις πόσο δύσκολο ήταν για εμένα μια τέτοια εποχή να αφήσω το σταθερό και το σίγουρο και να πάω σε κάτι άλλο. Πιστεύω όμως ότι η επιλογή μου ήταν στο σωστό χρόνο διότι δεν έφυγα τα πέντε χρόνια που τραγουδούσα ενώ κάποιος άλλος μπορεί να έφευγε από τον πρώτο χρόνο αλλά το έκανα όταν δεν μπορούσα πια να πω όχι σε μια πρόταση από ένα τόσο δυνατό σχήμα… δεν μπορείς να μην δεχτείς!!!
Τι είναι αυτό που σε εξιτάρει περισσότερο στο επάγγελμα του τραγουδιστή;
Η αγάπη του κόσμου!!!
Είναι η αμεσότητα σου μέσα από τα τραγούδια σου που έχει καταφέρει να σε φτάσει τόσο ψηλά σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα;
Δεν είναι κάτι που μπορώ να το απαντήσω εγώ αυτό, ο κόσμος το ξέρει!!! Εγώ βλέπω τον κόσμο, τα βλέμματα τους, πως περνάνε μαζί μου, πως διασκεδάζουν και χαίρομαι πολύ! Από εκεί και πέρα πιθανόν να είναι το γεγονός ότι ο κόσμος με έβγαλε στο προσκήνιο.
Συνήθως ακραία πράγματα κάνουν οι άνδρες θαυμαστές σε μένα, γιατί πάντα με αγαπούσαν και με θεωρούσαν φίλο τους.
Το κοντινό περιβάλλον και οι φίλοι σου πως αντιλαμβάνονται όλο αυτό που σου συμβαίνει; Έχουν αλλάξει απέναντι σου;
Όχι!!! Οι φίλοι μου είναι οι ίδιοι που είχα από δέκα χρονών, δεν έχουν αλλάξει καθόλου και αντιμετωπίζουν με την ίδια σοβαρότητα όπως εγώ αυτή την κατάσταση.
Εσύ ο ίδιος θεωρείς ότι μπορεί να έχεις αλλάξει έστω και λιγάκι;
Όχι!!!
Αυτό είναι κάτι που πιστεύεις πως οφείλεται και στο επάγγελμα του στρατιωτικού που έκανες πριν, σε έκανε πιο συγκρατημένο και αυστηρό με τον εαυτό σου;
Έπαιξε πολύ μεγάλο ρόλο το πολεμικό ναυτικό στο χαρακτήρα μου αλλά απ’ την άλλη θέλω να σου πω κάτι… ίσως να άλλαζε ένας άνθρωπος ο οποίος δεν ήταν μουσικός, είχε μια καλή φωνή και ξαφνικά του έδινε μια τεράστια επιτυχία κάποιος άλλος και έκανε το μπαμ. Εμένα που τα τραγούδια είναι ουσιαστικά παιδιά μου δεν γίνεται να ψωνιστώ! Είναι σα να ήσουν εσύ μαμά και να βγαίνεις στον κόσμο και αν λες «Αχ, τι ωραία που είναι τα παιδιά μου»! Όταν κάτι είναι δικό σου δεν σε αλλάζει, όταν το έχεις ζήσει από τα πεντακόσια views μέχρι τα πέντε εκατομμύρια πάει σταδιακά το πράγμα και δεν σε αλλοιώνει.
Τα τραγούδια αυτά είναι βιώματα δικά σου, φίλων σου;
Συνήθως πρόκειται για δικά μου βιώματα και ανθρώπων που είχα την τύχη να ανοίξουν την καρδιά τους σε μένα, φίλων και γνωστών.
Θα μπορούσαμε να δούμε κάποια στιγμή τον Παντελή να τραγουδάει και κομμάτια άλλων δημιουργών;
Είμαι πολύ ανοιχτός σε τέτοιες συνεργασίες, και να δώσω και να πάρω! Πιστεύω θα γίνουν όλα στην πορεία!
Έχεις δώσει και ένα τραγούδι στην Ελένη Χατζίδου… Πως προέκυψε αυτό;
Με την Ελένη συνεργάστηκα στα live που έκανα τον τελευταίο χρόνο. Είχαμε μια πολύ ωραία συνεργασία και μου ζήτησε κάποια στιγμή να της γράψω ένα τραγούδι. Θεώρησα πως το συγκεκριμένο θα της πήγαινε και έγινε.
Ο βασικός παράγοντας μιας καλής συνεργασίας είναι να θέλεις κάποιον όσο σε θέλει κι αυτός.
Θα ήθελες να δώσεις και σε άλλους καλλιτέχνες τραγούδια σου;
Κάποια στιγμή θα γίνει και αυτό διότι μου αρέσει να πειραματίζομαι και θα ήθελα να ακούσω και κάποιο τραγούδι μου να το πει κάποιος άλλος. Στον Αντώνη Ρέμο, στο Γιάννη Πάριο, αυτοί είναι σίγουρα οι δύο πρώτοι που μου έρχονται στο μυαλό και θα θελα να δώσω τραγούδια μου.
Θα ήθελα να μου πεις ειλικρινά εάν έχεις νιώσει τη ζήλια από άλλους συναδέλφους σου για την επιτυχία που γνωρίζεις;
Προς το παρόν δεν έχω εισπράξει τίποτα τέτοιο, όλη η οικογένεια της μουσικής, των τραγουδιστών και των δημιουργών νομίζω ότι με έχει αγκαλιάσει με τον καλύτερο τρόπο!
Το να ανήκεις σε μία δισκογραφική εταιρία πλέον έφερε ίσως και κάποιες αλλαγές σε εσένα ως καλλιτέχνη;
Στην περίπτωσή μου, υπήρχε κάτι βασικό. Το γεγονός ότι δεν ήρθα σαν άγνωστος στην εταιρία αλλά είδαν ότι αυτό που έκανα άρεσε στον κόσμο, βοήθησε στο να μην με αλλάξουν καθόλου. Οπότε συνεχίζω να κάνω αυτό που έκανα και πριν. Δεν μου ζήτησε ποτέ κανείς να αλλάξω κάτι ούτε στην εμφάνισή μου, ούτε στον τρόπο που τραγουδάω, ούτε στα τραγούδια μου. Για παράδειγμα τις ενορχηστρώσεις, τις κάνω σε συνεργασία με τους δικούς μου μουσικούς. Όλα περνάνε από εμένα.
Σε περίπτωση που στο μέλλον σου ζητηθεί να αλλάξεις το ύφος των τραγουδιών σου ή το στυλ σου, θα το έκανες;
Σε όλα τα πράγματα είμαστε ανοιχτοί, κυρίως, όταν μας μεταφέρονται από ανθρώπους που είναι περισσότερα χρόνια στο χώρο απ’ ότι εμείς. Δεν μπορούμε να είμαστε κολλημένοι. Αν κάποιος προτείνει να πας προς μια άλλη κατεύθυνση, θα το ψάξεις και θα το βρεις. Πάντως δεν πρόκειται να το θέσει αυτό κάποιος στην εταιρία, γιατί είμαστε μια οικογένεια και τις αποφάσεις τις παίρνουμε όλοι μαζί.
Πώς είναι η συνεργασία σου με τον Βασίλη Καρρά; Τι πράγματα παίρνεις από έναν τόσο μεγάλο καλλιτέχνη, τα οποία μπορούν να σε εξελίξουν;
Ταιριάξαμε από την πρώτη στιγμή, γι’ αυτό κάνουμε και παρέα, τηλεφωνιόμαστε καθημερινά, βγαίνουμε μαζί και περνάμε ωραία. Αυτό που είδα σε αυτόν τον άνθρωπο και με προέτρεψε να μην το αλλάξω ποτέ είναι το να είσαι αληθινός κι αυθεντικός. Αυτό το κυμπαριλίκι που βγάζει ο Καρράς.
Οποιαδήποτε εκδήλωση και γιορτή που έχει να κάνει με μουσική και με αγάπη, ακόμα και η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου ή η Eurovision, είναι καταστάσεις που φέρνουν πιο κοντά τον κόσμο, οπότε είμαι υπέρ!!!
Κάνατε και κάποιες συναυλίες στο εξωτερικό. Οι Έλληνες που συναντήσατε εκεί νιώθουν περισσότερο την έλλειψη ενός Έλληνα καλλιτέχνη και σας αγκαλιάζουν περισσότερο;
Έτσι ακριβώς συμβαίνει. Επειδή σπάνια βλέπουν Έλληνες καλλιτέχνες, όταν πηγαίνουν εκεί, τους αγκαλιάζουν με μεγάλη ζεστασιά. Όχι ότι στην Ελλάδα συμβαίνει σε λιγότερο βαθμό, αλλά εκεί βλέπεις την καψούρα για την Ελλάδα στα μάτια τους. Μιλάω για την Ελλάδα γενικότερα. Μπορεί να πάει Έλληνας χορευτής κι εκείνοι θα κάνουν το ίδιο.
Ποια είναι η πιο έντονη αντίδραση από θαυμάστρια και η οποία σου έχει μείνει στο μυαλό;
Συνήθως ακραία πράγματα έκαναν οι άνδρες σε μένα, γιατί πάντα με αγαπούσαν και με θεωρούσαν φίλο τους. Έχω δει άνθρωπο να χτυπάει το κεφάλι του στον τοίχο. Έναν άλλον να σηκώνει ένα μαχαίρι και να λέει θα μαχαιρωθώ. Έχω δει στην Κρήτη άνθρωπο που ενώ τραγουδούσα το «Φίδι», εκείνος έκανε το φίδι. Θυμάμαι μάλιστα μια φορά που τραγούδησα στην Κρήτη, πήγα να βάλω τα παπούτσια μου το πρωί όταν ξύπνησα για να πάω για καφέ και κάτι με ενοχλούσε… τελικά ήταν δύο κάλυκες, όπα σκέφτηκα, τι έγινε χθες το βράδυ;;; (γέλια).
Αυτά λοιπόν με τους άντρες θαυμαστές.. Με τις γυναίκες θαυμάστριές σου πως τα πας;
Μου συμπεριφέρονται με πολύ σεβασμό, πολύ όμορφα. Δεν έχω νιώσει καθόλου πίεση ή κάτι ακραίο, το οποίο να με πειράξει. Ο κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός και θα βγάλει αυτό που θέλει με τον δικό του τρόπο. Όλους οφείλεις να τους σέβεσαι.
Στο καμαρίνι σου στο Teatro η πόρτα είναι ανοιχτή για τον κόσμο που θέλει να έρθει;
Φυσικά!
Το τραγούδι σου «Παραμυθιάζομαι» αναφέρεται σε γυναικείο πρόσωπο. Πώς προέκυψε;
Όταν έγραψα τους στίχους ένιωσα πως είναι μια κατάσταση, η οποία κατά 80% τη βιώνει μια γυναίκα. Καλώς ή κακώς δεν παραμυθιάζεται ο άντρας σε τέτοιο βαθμό, όπως περιγράφει η ιστορία, στην οποία ένα πρόσωπο μπαίνει στην ζωή σου, σου πουλάει παραμύθι και ξαναφεύγει. Αυτό το κάνουν συνήθως οι άνδρες στις γυναίκες. Η μόνη γυναίκα που μπορεί να μπει ανάμεσα σε ένα ζευγάρι είναι αυτή, η οποία θέλει τον συγκεκριμένο άνδρα και θέλει να τον διεκδικήσει.
Πώς αποφάσισες να το τραγουδήσεις σε θηλυκό πρόσωπο; Δεν σε τρόμαξαν τα τυχόν σχόλια που θα ακουγόντουσαν;
Το έκανα για τον λόγο που προανέφερα. Μπήκα στην ψυχολογία μιας ερωτευμένης γυναίκας και ήθελα να το αποτυπώσω όπως θα το έλεγε μία ερωτευμένη γυναίκα. Δόξα τω θεώ είμαστε αρκετά άνδρες για να μην φοβόμαστε σε τέτοια θέματα!!!
Από όλα τα κομμάτια που έχεις πει κι έχουν γίνει γνωστά, ποιο είναι αυτό που σε χαρακτηρίζει περισσότερο και ξεχωρίζεις;
Αυτό που νιώθω ότι είναι λίγο περισσότερο επιτυχία από τα άλλα και το ξεχώρισα είναι το «Πάμε Στοίχημα».
Η καθημερινότητά σου πώς είναι όταν έχεις ελεύθερο χρόνο;
Ήρεμα. Καφεδάκι με τους φίλους, καμιά ταβέρνα, πρόβες, κάνα τραγούδι. Τέτοια πράγματα. Απλά.
Η οικογένειά σου πόσο σε στηρίζει σε όλο αυτό και πώς έχει αντιληφθεί αυτό που σου συμβαίνει αυτή την περίοδο;
Με πολλή σοβαρότητα. Προσπαθούν να με κρατάνε στο έδαφος, αν και δεν χρειάζεται πολύ προσπάθεια. Όλα είναι πολύ ήρεμα. Δεν τρελάθηκε κανένας. Οι πιο δικοί μου άνθρωποι – γιατί υπάρχουν άνθρωποι που δεν έχουν χάσει πέντε χρόνια live μου και τραγουδούσα πέντε μέρες την εβδομάδα – το έβλεπαν σταδιακά. Γέμιζα πρώτα μαγαζιά 250άρια, 400άρια, 600άρια και φτάσαμε στο σημείο να τραγουδάμε στο Fix με μία κιθάρα και 1500 άτομα. Όλο αυτό είναι ξαφνικό για το ευρύ κοινό. Απλά επειδή ο κύκλος μου είναι δικοί μου άνθρωποι δεν το είδαν ξαφνικά. Τώρα ο κόσμος που το είδε ξαφνικά δεν με πειράζει κιόλας, γιατί δεν είναι πολύ κοντά μου.
Θεωρείς ότι αυτό το «ξαφνικό» για τον πολύ κόσμο είναι αυτό που δημιούργησε αντίστοιχα ανθρώπους φανατικούς και ανθρώπους που έχουν πει «Ποιος είναι αυτός τώρα»;
Το ξαφνικό πάντα φοβίζει, με την έννοια ότι θες να το κρίνεις και δεν ξέρεις τον τρόπο. Εγώ νιώθω πολύ καλά.
Είναι, θεωρείς, η νοοτροπία των Ελλήνων, οι οποίοι όταν δούμε κάτι ξαφνικά, τρέχουμε αμέσως να το καταδικάσουμε;
Δεν θέλω να νιώθω έτσι γιατί αν κι έγινε τόσο ξαφνικά όλο αυτό, εισπράττω πάρα πολύ αγάπη. Αυτοί που σκέφτονται αρνητικά για μένα είναι πολύ λίγοι σε σχέση με τους υπόλοιπους. Οπότε δεν το σκέφτομαι καν.
Σε περίπτωση που σου ζητούσαν να εκπροσωπήσεις την χώρα μας στη Eurovision με το ύφος και το στυλ που τραγουδάς, θα το έκανες;
Προς το παρόν, όχι. Πρέπει πρώτα να κάνω μερικά πράγματα ακόμα όσον αφορά το τραγούδι και τις συνεργασίες. Στην πορεία δεν ξέρω, αν βοηθήσουν και οι καταστάσεις. Δεν είμαι αρνητικός. Οποιαδήποτε εκδήλωση και γιορτή που έχει να κάνει με μουσική και με αγάπη, ακόμα και η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου ή η Eurovision, είναι καταστάσεις που φέρνουν πιο κοντά τον κόσμο, οπότε είμαι υπέρ. Δεν έχουν να κάνουν κακό σε κανέναν, μόνο καλό μπορούν να κάνουν. Και μόνο που θα κάτσεις με τους φίλους σου, θα φας πίτσα, θα δεις στην τηλεόραση την Eurovision και θα περάσεις ένα όμορφο βράδυ είναι πολύ ωραίο και δεν θα χαλάσεις και λεφτά.
Ποια θα είναι τα επόμενα επαγγελματικά σου βήματα;
Με κρατάνε γιατί θέλω να βγάζω κάθε μήνα καινούριο δίσκο. Έχουν μαζευτεί πολλά τραγούδια.
Πόσο εύκολα γράφεις και πόσο υλικό έχεις μαζέψει;
Έχω υλικό για τους επόμενους τρεις δίσκους. Εκτός από αυτά που έχουν κυκλοφορήσει, έχω από πίσω άλλα τριάντα κομμάτια και έγραψα άλλα πέντε μέσα σε δυο μήνες. Οπότε κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσω να γράφω, να βγει κανένας δίσκος και μετά να συνεχίσω.
Μετά τον Βασίλη Καρρά με ποιους καλλιτέχνες θα ήθελες να συνεργαστείς;
Μου αρέσουν πάρα πολύ οι λαϊκοί τραγουδιστές. Ο καθένας για διαφορετικά πράγματα. Υπάρχουν πάρα πολλοί καλοί τραγουδιστές και δεν χρειάζεται να ξεχωρίσεις κανέναν. Από την προηγούμενη γενιά, μέχρι και τις τελευταίες βγήκαν πολλοί καλοί τραγουδιστές.
Ποια είναι τα δύο βασικά χαρακτηριστικά, τα οποία πρέπει να έχει αυτός με τον οποίο θα συνεργαστείς;
Ο βασικός παράγοντας μιας καλής συνεργασίας είναι να θέλεις κάποιον όσο σε θέλει κι αυτός. Αυτό ισχύει και στις σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων.
Σε έχουν χαρακτηρίσει το «Φαινόμενο Παντελίδης». Τι απαντάς εσύ σε αυτό;
Δεν νιώθω φαινόμενο. Είμαι απλά μουσικός. Δεν είμαι μόνο τραγουδιστής. Αυτός είναι ο τίτλος που θα μου έδινα. Ξεκινάω πρώτα από το τραγούδι και το τελευταίο στάδιο είναι η ερμηνεία του για να το ακούσει ο κόσμος. Όλο το βασίλειο της μουσικής πέφτει πάνω στη δημιουργία του τραγουδιού και μετά στον τραγουδιστή. Με χαροποιεί το γεγονός ότι μπορώ να κάνω ακριβώς αυτό που θέλω, δηλαδή την μουσική, τους στίχους και το συναίσθημα.
Θερμές ευχαριστίες στην Ηλέκτρα Λήμνιου για την πολύτιμη βοήθεια της στην απομαγνητοφώνηση της συνέντευξης!
http://www.tralala.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου