Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013

Ρόκκος: "Οι γυναίκες με διώχνουν, εγώ δεν έχω διώξει καμία"

Ρόκκος: Οι γυναίκες με διώχνουν, εγώ δεν έχω διώξει καμία


«Επιλέγω την μοναξιά γιατί
μου αρέσει έτσι», δήλωσε ο Στέλιος Ρόκκος σε μια αποκαλυπτική συνέντευξη στην οποία μεταξύ άλλων μίλησε για τις σχέσεις του με τις γυναίκες αλλά και τα…τσιγαριλίκια. ...
Ο γνωστός τραγουδιστής ήταν καλεσμένος της εκπομπής βράδυ στο "Βράδυ" και δεν δίστασε να μιλήσει για την ινδική κάνναβη, με αφορμή παλαιότερες δηλώσεις σχετικά με τη χρήση της: «Έχω κάνει ένα τσουβάλι τσιγάρα. Δεν είναι ναρκωτικό. Δεν υπάρχει κλινική για να απεξαρτηθείς από το τσιγαριλίκι. Έχω να καπνίσω πολλά χρόνια. Αν κάνεις κατάχρηση σε πειράζει".
Ο Στέλιος Ρόκκος δήλωσε επίσης περήφανος μπαμπάς για τα τέσσερα παιδιά που έχει αποκτήσει μέχρι σήμερα: «Νιώθω πολύ τυχερός γιατί έχω τέσσερα παιδιά. Μπορώ και τα καταφέρνω. Είμαι κι εγώ πιο ώριμος μαζί τους. Δεν εγκατέλειψα κανένα ώστε να μην είμαι εκεί.».
Όταν η συζήτηση περιστράφηκε γύρω από τις γυναίκες της ζωής του και τον έρωτα δήλωσε πως όταν είναι ερωτευμένος δεν μπορεί να το κρύψει, όπως και το αντίθετο. «Αν δεν υπάρχει έρωτας δεν μπορώ να μείνω. Πρέπει να υπάρχει αυτή η φλόγα». Ενώ στο ερώτημα αν διώχνει ο ίδιος τους συντρόφους του, ήταν κατηγορηματικός: «Όλες με διώχνουν, δεν έχω διώξει καμία.»…
Όσον αφορά στο φλέγον ζήτημα του γάμου, είπε αστειευόμενος: «Με την εκκλησία δεν μου έκατσε κανένας γάμος. Θα αρχίσω στα δημαρχεία τώρα».
Ο Στέλιος Ρόκκος αναφέρθηκε και στο ατύχημα που είχε με την μηχανή του πριν από χρόνια και η οποία του άφησε το σημάδι στο πρόσωπό του. Παραδέχθηκε όμως ότι αυτό ακριβώς το σημάδι είναι εκείνο που του δίνει μεγαλύτερη γοητεία και τον κάνει πιο ποθητό στο γυναικείο φύλο.
Τέλος εξέφρασε τα παράπονά του για τον τρόπο με τον οποίο τον αντιμετώπισε η δισκογραφική του εταιρία: «Αν δεν ήταν το youtube δεν ήξερα κι εγώ τι θα έκανα. Με είχανε κλεισμένο στο συρτάρι για περίπου έξι χρόνια...».

http://www.newspistol.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου