Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013

Πάνος Κιάμος Τα σχόλια για Πάολα και Παντελή Παντελίδη

Πάνος Κιάμος


Η κάμερα της εκπομπής «Μεσημεριανή Μελέτη» συνάντησε τον Πάνο Κιάμο 
στα γυρίσματα για το νέου του video clip για το τραγούδι "Νίκησες Πάλι" και ο γνωστός τραγουδιστής μίλησε για την οικονομική κρίση, τα ξαφνικά σουξέ στη μουσική βιομηχανία και το φαινόμενο του Παντελή Παντελίδη.

Ο γνωστός τραγουδιστής σχολίασε αρχικά τα ειρωνικά σχόλια που έχει δεχτεί η Πάολα λόγω του ρεπερτορίου της: «Δεν έχω ακούσει τα ανέκδοτα για την Πάολα, αλλά ξέρω πως γενικότερα όταν κάποιος προκαλεί το ενδιαφέρον και ασχολούνται μαζί του, κάτι κάνει καλά» είπε, ενώ για τη μερίδα του κόσμου που χαρακτηρίζει το λαϊκό τραγούδι «σκυλάδικο» ανέφερε: «Αυτό δεν μου λέει κάτι εμένα. Για μένα, λαϊκό τραγούδι είναι αυτό που αρέσει στον λαό. Αυτό που αγαπάει ο κόσμος και το βάζει στην καρδιά του. Κατά τα άλλα, μπρούμε να δίνουμε οποιονδήποτε χαρακτηρισμό θέλουμε και όποιοι θέλουν μάλιστα. Εμένα προσωπικά ούτε με καλύπτει, ούτε τον υιοθετώ».

Στη συνέχεια και μετά από ερώτηση της δημοσιογράφου, ο Πάνος Κιάμος μίλησε για τον Παντελή Παντελίδη: «Όταν θέλει ο Θεός να κάνεις σουξέ, θα κάνεις με διάφορους τρόπους. Ο συγκεκριμένος τραγουδιστής έκανε επιτυχία μέσα από το YouTube, παλαιότερα είχε βγει ο Σώτης Βολάνης με έναν άλλο τρόπο. Ο τρόπος που θα γίνει κάποιος γνωστός, επειδή υπάρχουν διάφοροι τρόποι πλέον, ποικίλει. Η ουσία είναι να μείνεις γνωστός και να έχεις διάρκεια στον χώρο. [...] Νομίζω ότι είναι θέμα δουλειάς, ταλέντου, επιμονής και υπομονής. Το δύσκολο για μένα είναι να έχεις διάρκεια στον χώρο. Το μόνο εύκολο στις μέρες μας είναι κάποιοι άνθρωποι να έχουν μεγάλες επιτυχίες. Αλλά όσο γρήγορα γίνεται η επιτυχία, τόσο γρήγορα έρχεται και η πτώση. Εύχομαι σε όλους τους καλλιτέχνες να έχουν τη μεγαλύτερη διάρκεια που μπορεί ο καθένας τους».

Ακόμα, ο Πάνος Κιάμος αναφέρθηκε στην οικονομική κρίση που μαστίζει τα τελευταία χρόνια την Ελλάδα: «Όλους μάς έχει επηρεάσει η κρίση. Φαίνεται από το γεγονός πως έχουν μειωθεί οι μέρες που εμφανιζόμαστε στην πίστα. Οι περισσότεροι εμφανίζονται δύο φορές την εβδομάδα. Καταλαβαίνουμε όλοι πως αυτό είναι αποτέλεσμα της κρίσης και όχι επειδή δεν θέλουμε να δουλεύουμε. [...] Έχω περικόψει ό,τι δεν είναι απαραίτητο. Δεν λέμε έτσι κι αλλώς σε όλα "ναι"».

Όσο για το γεγονός πως έχει κρατήσει την οικογένειά του μακριά από τα φώτα της δημοσιόητας, ο Πάνος Κιάμος ξεκαθάρισε: «Θέλω να απασχολώ τον κόσμο μόνο μέσω της δουλειάς μου και των live εμφανίσεών μου και όχι με την οικογένειά μου».

http://www.yupiii.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου