Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013

ΦΑΝΗ ΔΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ "Δεν θα τα πουλούσα όλα για να κάνω καριέρα"

"Δεν θα τα πουλούσα όλα για να κάνω καριέρα"


Η Φανή Δρακοπούλου εδώ και χρόνια διατηρεί ένα
χαμηλό προφίλ και προσπαθεί να κρατάει την προσωπική της ζωή μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας.
Σε πρόσφατη συνέντευξή της, η γνωστή τραγουδίστρια αποκάλυψε εάν έχει πέσει θύμα σεξουαλικής παρενόχλησης στη δουλειά της.
"Ποτέ δεν μου έτυχε κάτι. Είμαι άνθρωπος που δεν δίνει δικαιώματα και χαμηλών τόνων. Έτσι δεν μου προέκυψε ποτέ κάτι δυσάρεστο" ανέφερε στη εφημερίδα "NEWS".
Όσο για το εάν θα έκανε γυμνή φωτογράφιση απαντά: "Δεν έχω κάνει κι ούτε θα έκανα. Δεν νομίζω ότι είναι στο χαρακτήρα μου. Όταν ξεκίνησα τη δουλειά έβαλα του όρους μου. Δεν θα τα πουλούσα όλα για να κάνω καριέρα.
Έχω καταφέρει πράγματα χωρίς να δείξω το σώμα μου. Όλα τα καλά που μου έτυχαν έγιναν μόνο από τη δουλειά μου. Έτσι πηγαίνω όπου με πάει ο Θεός. Δεν θέλω να κάνω κάτι για το οποίο θα νιώσω άσχημα εγώ, μετά η οικογένεια μου και τα παιδιά μου στο μέλλον".

www.radar.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου