Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013

Χάρης Βαρθακούρης: Eίμαι καταδικασμένος να με συγκρίνουν μια ζωή με τον πατέρα μου




Το ότι ο πατέρας σου είναι ο Γιάννης Πάριος
πόσο επηρέασε την εξέλιξη σου στο χώρο της μουσικής;
Πού την είδατε την εξέλιξη; Από τη μέρα που ξεκίνησα, η πορεία μου είναι πτωτική!
Κατά πόσο το όνομα Πάριος σε δυσκόλεψε η σε βοήθησε;
Κατά 50%.
Αγχώθηκες  κάποια στιγμή για την σύγκριση με τον πατέρα  σου και τη μουσική του πορεία;
Είτε αγχώθηκα, είτε όχι, είμαι καταδικασμένος να με συγκρίνουν μαζί του μια ζωή…
Τα επόμενα επαγγελματικά σου σχέδια  ποια είναι;
Να βρω δουλειά…
Θα σε δούμε σε κάποιο νυχτερινό μαγαζί;
Πιο πιθανό ως θαμώνα…
Η οικονομική κρίση χτύπησε την πόρτα της διασκέδασης. Παλιότερα ακούγαμε υπέρογκα νυχτοκάματα… τώρα πια αυτό έχει αλλάξει;
Ναι, έχει…
Γιατί δεν σε έχουμε δει σχεδόν ποτέ σε παπαράτσι φωτογραφίες με την σύζυγο και τα παιδιά σου στην παραλία ή στο σούπερ μάρκετ;
Την ίδια απορία έχω κι εγώ! Μάλλον πρέπει να αλλάξω σούπερ μάρκετ!!!

www.entertv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου