Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

Μύρωνας Στρατής: “Θα ήθελα πάρα πολύ να ανοίξω ένα…”




Αν δεν ήσουν τραγουδιστής, θα ήσουν
μάγειρας; Ξέρω ότι μαγειρεύεις πολύ καλά…
Τα τελευταία τρία χρόνια μου έχει βγει τρομερό πάθος για τη μαγειρική. Θα ήθελα πάρα πολύ να ανοίξω ένα εστιατόριο, να κάνω κάτι που να σχετίζεται με το φαγητό.
Άρα ήσουν θετικός στο να παρουσιάσει η Μαίρη το «Master Chef».
Εννοείται! Άλλωστε ήμουν φανατικός και του πρώτου κύκλου της εκπομπής. Δεν έχασα επεισόδιο.
Όταν το παρακολουθείτε, της κάνεις σχόλια;
Η αλήθεια είναι ότι με τη Μαίρη είμαι αρκετά σκληρός. Της λέω αυτά που σκέφτομαι με ευθύτητα. Αντίθετα εκείνη δεν μπορεί να με κρίνει εύκολα. Αντιδράει σαν τη μητέρα μου, που μου λέει ότι όλα είναι πολύ όμορφα. Πιστεύω όμως ότι το σωστό είναι να γίνεται κριτική.
Αυτά δήλωσε ο Μύρωνας Στρατής, σε συνέντευξή του στο περιοδικό Celebrity.

http://www.entertv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου