Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013

Ν.Βουρλιώτης: «Αν έκανα καριέρα στο εξωτερικό θα ήμουν πιο μεγάλο όνομα»

Ν.Βουρλιώτης: «Αν έκανα καριέρα στο εξωτερικό θα ήμουν πιο μεγάλο όνομα»


Ο πολύ επιτυχημένος και πολυτάλαντος τραγουδιστής Νίκος Βουρλιώτης ξάφνιασε πολλούς με την απόφασή του να πρωταγωνιστήσει φέτος στο μιούζικαλ Fame......

«Το μόνο που φοβήθηκα ήταν μήπως δεν μπορούσα να ανταπεξέλθω σε αυτό το ξένο για μένα είδος. Άλλωστε μου δίνει τη δυνατότητα να παρουσιάσω μια πιο συναισθηματική πλευρά μου», παραδέχεται στο ένθετο People της εφημερίδας Πρώτο Θέμα.
Όπως υποστηρίζει, αν έκανε καριέρα στο εξωτερικό τα πράγματα θα ήταν πολύ διαφορετικά. «Άσχετο με το αν θέλει να το παραδεχθεί το σύστημα, εγώ μέσα σε αυτά τα είκοσι χρόνια έχω κάνει πολλά πράγματα που αν τα είχα κάνει στο εξωτερικό θα ήμουν αυτή τη στιγμή κάτι πολύ, πολύ μεγαλύτερο από αυτό που είμαι σήμερα. Θα το είχα εισπράξει διαφορετικά. Εδώ το σύστημα δουλεύει αλλιώς», εξηγεί.
Οι ταμπέλες που του βάζουν μερικοί φαίνεται να τον ενοχλούν και δηλώνει «Τον τελευταίο καιρό μάλιστα έχω ακούσει διάφορα τέρατα, όπως "πώς ένας ράπερ παντρεύτηκε; ή γιατί παντρεύτηκε παραδοσιακά σε εκκλησία;" Θα έπρεπε δηλαδή να παντρευτώ σε γκέτο, γύρω από βαρέλια με φωτιά; Αυτή η κατάσταση ομολογώ ότι με εκνεύρισε. Υπενθυμίζω σε όλους ότι είμαι άνθρωπος και μάλιστα Έλληνας. Έχω γεννηθεί σ' αυτόν τον τόπο κι έχω μεγαλώσει σε ελληνική οικογένεια» αναφέρει ο Νίκος Βουρλιώτης θέλοντας να ξεκαθαρίσει κάποια πράγματα.
http://www.newspistol.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου