Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2013

Αλέξης Σέρκος: Η άμεση απάντηση του δημιουργού στην καταγγελία της Αργυρώς Ζένια!




Χαίρομαι πολύ που ο Αλέξης Σέρκος απαντά άμεσα. άλλωστε αυτός είναι ο ρόλος του δημοσιογράφου.
Να φιλοξενεί στο blog του, στην εφημερίδα στο περιοδικό ή στις εκπομπές του και τις δυο όψεις του νομίσματος. Αμέσως λοιπόν ο μουσικοσυνθέτης απάντησε στις καταγγελίες της πρώην συνεργάτιδος του. Την απάντησή του χωρίς καμία παρέμβαση απο εμάς δημοσιεύουμε τώρα. Τι λέει ο Αλέξης Σέρκος;
«Καταρχήν στις επανεκτελέσεις τραγουδιών δεν δίνει άδεια ο δημιουργός…Απλά πληροφορείται απο την ΑΕΠΙ ότι θα επανακυκλοφορήσει ένα τραγούδι του και αυτό ο νόμος λέει ότι μπορεί να γίνει απο την επόμενη μέρα μιας κυκλοφορίας.Αυτό συμβαίνει στην παγκόσμια μουσική βιομηχανία…Μόνο στις διασκευές ζητείτε άδεια απο τον δημιουργό….
Στην περίπτωση της Αργυρώς Λιακοπούλου ,που εγώ βάφτισα καλλιτεχνικά Ζένια,όντως υπήρξε φίλη μου και φίλη της γυναίκας μου αρκετά χρόνια..Όταν μου ζητήσε να την βοηθήσω με μια συνεργασία μας,έγραψα και έδωσα το Γι αυτό σ αγαπώ,χωρίς να σκεφτώ ότι το δίνω σε μια ανερχόμενη τραγουδίστρια και να το κρατήσω για κάποιον “επώνυμο”,μιας και αντιμετωπίζω το ίδιο έναν “άγνωστο” και έναν “ γνωστό” στον χώρο καλλιτέχνη..Μετά το τέλος της ηχογράφησης του τραγουδιού μας τον Μάρτιο του 2012 της έκλεισα για την προώθηση της κάποια ραντεβού με διευθυντές δισκογραφικών εταιριών,αλλά αποφάσισε να το κυκλοφορήσει μόνη της στο internet με την βοήθεια μου…
Λόγω της σχέσης μας άλλα και την πίστη μου ότι μπορεί να κάνει όμορφη πορεία στο τραγούδι, πήρα ο ίδιος τηλέφωνο τα ραδιόφωνα της επαρχίας και της Αθήνας κλείνοντας αρκετές πρώτες μεταδόσεις στο τραγούδι μας(κάτι που όλοι ξέρουν πόσο δύσκολο είναι)
Έχοντας στο μυαλό μου μια πιο μακροχρόνια συνεργασία με την κ Ζένια,της ζήτησα να με συμβουλεύεται πρίν απο κάποια μουσική κίνηση της,όπως επίσης και το επόμενο τραγούδι που θα κυκλοφορούσε είτε με μένα είτε με κάποιον άλλο συνάδελφο μου,θα έπρεπε να το κάνει μετά απο ένα 6μήνο έτσι ώστε να εξαντλούσαμε κάθε δυνατότητα προώθησης του Γι αυτό σ αγαπώ,κάτι που φυσικά είχε δεχτεί με ενθουσιασμό..
Με μεγάλη μου λύπη παρατήρησα ότι 2μήνες μετά κυκλοφόρησε ένα καινούριο τραγούδι(πολύ αξιόλογο μεν , από σημαντικούς και αγαπημένους συναδέλφους μου) πολύ γρήγορα όμως και χωρίς να ενημερωθώ καθόλου,κάνοντας έτσι κακό στο τραγούδι μας που ακόμα προσπαθούσε να γίνει γνωστό…Λυπήθηκα δε ακόμα περισσότερο,όταν πληροφορήθηκα απο στενό της συνεργάτη,ότι πέρασαν σε νέο τραγούδι, γιατί θεώρησαν ότι δεν τη βοηθούσε μια αργή μπαλάντα στο να ξεχωρίσει κι έτσι θέλησε κάτι πιο ρυθμικό….Και με λίγο “άσχημο”τρόπο μου είπανε “δεν είσαι και μάνατζερ μας “για να σε ενημερώνουμε..
Πίστεψα λοιπόν.ότι το Γι αυτό σ αγαπώ θα ήτανε άλλο ένα τραγούδι από αυτά που δεν φτάνουν στα αυτιά του κόσμου ποτέ..
Τον Σεπτέμβριο του 2012 με μεγάλη μου χαρά,πληροφορήθηκα απο την ΑΕΠΙ ότι το τραγούδι μου θα γίνει δεύτερη εκτέλεση απο την HEAVEN και τον Γιώργο Γιαννιά κάτι που ήξερα ότι θα έδινε μια ευκαιρία να γίνει γνωστό το τραγούδι μου….
Φυσικά και δεν υπάρχει κανένα τέτοιου είδους ιδιωτικό συμφωνητικό για το τραγούδι μεταξύ εμένας και της κ Ζένιας και φυσικά θεώρησα χρέος μου μόλις έμαθα για την επανεκτελεσή του, να τους ενημερώσω αμέσως ….Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω τον κόσμο που αγάπησε τόσο πολύ κι αυτό το τραγούδι μου
καθώς και τον Γιαννιά που επέλεξε να το επανεκτελέσει
http://blogs.gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου