Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

Νεαρή τραγουδίστρια παραδέχεται ότι έχει κάνει πλαστική και δηλώνει: Δεν είχα ερωτική σχέση με τον Πάριο

Νεαρή τραγουδίστρια παραδέχεται ότι έχει κάνει πλαστική και δηλώνει: Δεν είχα ερωτική σχέση με τον Πάριο


Στην εκπομπή του Γιώργου Σατσίδη ήταν καλεσμένη...
η Στέλλα Καλλή.Η τραγουδίστρια μεταξύ άλλων αποκάλυψε ότι έχει κάνει πλαστική ενώ διέψευση και τις φήμες που την ήθελαν να έχει σχέση με τον Γιάννη Πάριο.

"Έχω άψογη σχέση με την αισθητική και την περιποίηση. Δεν είμαι κατά των επεμβάσεων. Είμαι όμως κατά της κατάχρησης και των παραμορφώσεων, το να γίνεις δηλαδή στο τέλος κάτι άλλο από αυτό που είσαι. Κάτι έχω αλλάξει κάτι πάνω μου οπότε καλό είναι να είμαι ειλικρινής" είπε χαρακτηριστικά.
Όσο για τις φήμες περί σχέσης με τον Γιάννη Πάριο δηλώνει: "Είμαι των άκρων στον ερώτα! Αν ζω κάτι το ζω έντονα. Έχω ζήσει καταστροφικούς έρωτες με bad ending. Ωστόσο δεν υπήρξα ποτέ ζευγάρι με τον Γιάννη Πάριο. Ήμουν προετοιμασμένη για αυτές τις φήμες γιατί με το που μου είπε ο Φοίβος ότι ο Γιάννης Πάριος σε άκουσε και συμφώνησε να πείτε μαζί ένα ντουέτο είχα πάρει τηλέφωνο τη μητέρα μου και της είπα: «Τι έχω να ακούσω τώρα με αυτή τη συνεργασία!». Επιβεβαιώθηκα δυστυχώς σύντομα. Ο Γιάννης Πάριος μου φέρθηκε τόσο καλά όσο κανείς άλλος και με βοήθησε πολύ. Μου αρέσουν οι λίγο μεγαλύτεροι άντρες...να έχουμε το πολύ 10 χρόνια διαφορά".
,
satsa

http://www.thestival.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου