Κυριακή 3 Μαρτίου 2013

Άννα Αγγέλου : "Στόχος μου είναι μετά το καλοκαίρι να έρθω στην Αθήνα να δοκιμάσω τις δυνάμεις μου".

Άννα Αγγέλου : Στόχος μου είναι μετά το καλοκαίρι να έρθω στην Αθήνα να δοκιμάσω στις δυνάμεις μου.


Σε τρελή διάθεση η νεαρή τραγουδίστρια μας μιλάει για την συνεργασία της με τον Μιχαλάρα. .

" Θέλω να πω ενα μεγάλο ευχαριστώ στον φίλο μου τον Μιχαλάρα. 
Έιναι μια πολύ υγιής συνεργασία που μόνο όφελος μπορεί να μου δώσει σε εμπειρία αλλά και σε αποτέλεσμα στην δουλειά μου. 
Δεν είμαι το κοριτσάκι που θα σου πει οτι είμαι μια νέα Βανδή ή Παπαρίζου γιατι θα μας κοροιδεύει ο κόσμος. 
Θέλω να δοκιμάσω και να δοκιμαστώ δίκαια και με αξιοκρατικούς όρους. Παλευω να γίνομαι καλύτερη και να μαθαίνω όλα ατα μυστικά της νύχτας και της δισκογραφίας. 
Και δε θα σου κρύψω οτι θέλω μετά το καλοκαίρι να προσπαθήσω να έρθω στην Αθήνα να δω τις συνθήκες δουλειάς και να δουλέψω εκεί" μας λέει η Άννα Αγγέλου στην πρώτη της επίσημη τοποθέστηση σε site εκτός περιφέρειας. 
Εδώ είμαστε εμείς και δίνουμε βήμα σε νέα παιδιά και παρακολουθούμε απο κοντά την προσπάθεια της Άννας γιατί είναι καλό και ταλαντούχο άτομο.

http://www.newspistol.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου