Σάββατο 16 Μαρτίου 2013

Γιώργος Τσαλίκης: «Έχω μετανιώσει για επιλογές μου αλλά και για άτομα που άφησα να χειριστούν αυτές τις λάθος καταστάσεις»

tsalikis-giorgos

Ο Γιώργος Τσαλίκης μιλάει για την ομάδα που τον πλαισιώνει και τα λάθη που έκανε.

Ο αγαπημένος τραγουδιστής μίλησε πρόσφατα στο tralala.gr για τις λάθος επιλογές που έκανε στην πορεία της καριέρας του αλλά και για την εμπιστοσύνη που δείχνει στην ομάδα του. Όπως δήλωσε ο ίδιος, κάθε επαγγελματική επιλογή του σίγουρα την συζητά με την ομάδα του αλλά στην τελική θέλει να νιώθει ο ίδιος καλά με ότι και αν κάνει.
«Ακούω όλη μου την ομάδα ευλαβικά και με πάρα πολλή προσοχή. Τους ανθρώπους που μου έχουν δείξει ότι είναι δίπλα μου και μ’ αγαπάνε τους ακούω πάρα πολύ, αλλά στο τέλος κάνω πάντα αυτό που και το δικό μου ένστικτο μου λέει, ότι με αυτό που θα κάνω θα είμαι χαρούμενος. Τους ακούω, τους υπολογίζω, αλλά στο τέλος πρέπει να νιώσω ο ίδιος καλά.», είπε.
Ενώ , ο Γιώργος Τσαλίκης μας δήλωσε ότι φυσικά και έχει μετανιώσει για κάποιες επιλογές του αλλά περισσότερο έχει μετανιώσει για κάποια άτομα που άφησε υπεύθυνα να διαχειριστούν την όλη ‘λάθος’ κατάσταση. Χαρακτηριστικά λέει:
«Φυσικά έχω μετανιώσει για κάποιες επιλογές που έχω κάνει! Αλλά τις περισσότερες φορές που έχω μετανιώσει για κάτι είναι για το ότι άφησα σε κάποιους ανθρώπους να διαχειριστούν τον τρόπο που θα προβληθεί αυτό που έχει γίνει. Κάτι το οποίο πλέον δεν το κάνω. Το κάνουμε συγκεκριμένοι άνθρωποι, μια ομάδα τριών-τεσσάρων ατόμων εδώ και χρόνια κι έτσι το αποτέλεσμα είναι ελεγχόμενο.»

http://www.tralala.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου