Τετάρτη 13 Μαρτίου 2013

Shaya: «Γνώρισα τον ανταγωνισμό, λίγο ο ήχος που αλλάζει τυχαία, λίγο τα παπούτσια μου χάθηκαν ξαφνικά…»

Shaya


Tι αποκαλύπτει η νεαρή τραγουδίστρια για τον ανταγωνισμό στον χώρο, ποια είναι η άποψη της για την Πάολα και τον Παντελή Παντελίδη;

Η Shaya σε πρόσφατη συνέντευξη της αποκάλυψε πως έχει γνωρίσει ανταγωνισμό μέσα στον χώρο της μουσική και της έχουν κάνει πράγματα αλλά τα αντιμετωπίζει όλα με ψυχραιμία και χαλαρά.
«Συμμετείχα σε σχήματα που υπήρχε τέτοιος ανταγωνισμός ώστε αλλοίωναν ακόμα και τον ήχο μου για να ακούγομαι χάλια. Στην Ελλάδα υπάρχει έντονη αντιπαλότητα στις δουλειές και όχι συνεργασία. Φυσικά, έχει υπάρξει ανταγωνισμός σε σχήματα που ήμουν και ίντριγκα. Λίγο να αλλάξει ο ήχος τυχαία… και να μην βγεις καλή, λίγο τα παπούτσια μου χάθηκαν ξαφνικά λίγο κατά λάθος σκίστηκε το φόρεμα. Εγώ όμως το αντιμετώπισα χαλαρά!», είπε χαρακτηριστικά στην εκπομπή «Movies & Stars».
Στην συνέχεια μιλάει για τα προσβλητικά ανέκδοτα εις βάρος της Πάολας αλλά και την αναπάντεχη επιτυχία που γνώρισε ο Παντελής Παντελιδης. Όπως η ίδια τονίζει, τα σχόλια για την Πάολα είχαν ξεπεράσει τα όρια αλλά αυτά είναι στον χαρακτήρα του Έλληνα. Είπε:
«Η Πάολα είναι κάτι διαφορετικό, δεν μοιάζει με καμία άλλη και μπορεί να μην αρέσει σε όλους αλλά είναι καλή σε αυτό που κάνει. Ο Παντελίδης έχει αγαπηθεί για τα τραγούδια που έχει γράψει και δε μπορείς να κάνεις κάτι παρά να τον σεβαστούμε. Πάντως τα ανέκδοτα και τα προσβλητικά σχόλια για τους καλλιτέχνες είναι προνόμιο των Ελλήνων, στο εξωτερικό δεν νομίζω να γινόταν τέτοια πράγματα και σε τέτοια έκταση».
Τέλος, μίλησε για την φημολογούμενη σχέση που είχα με τον γιό της Χαρούλας ΑλεξίουΜάνο Θεοφίλου και έβαλε τα πράγματα στην θέση τους.
«Το τραγούδι μου «Love me» είναι από προσωπική εμπειρία. Δε μου αρέσει να διαφημίζω την προσωπική ζωή μου στα media.Δε μου αρέσει και δε θέλω να ασχολείται ο κόσμος με αυτό και όχι με τη δουλειά μου. Όταν είναι να παντρευτώ δεν θα το κρύψω. Δεν έχω σχέση με τον μάνατζερ μου όπως έχει γραφτεί. Δε μου αρέσει να μπερδεύω τα προσωπικά με τη δουλειά μου. Ο Μάνος Θεοφίλου με προσέχει πολύ και είναι πολύ καλός μαζί μου αλλά δεν έχουμε σχέση. Αυτό το διάστημα δεν είμαι μόνη μου, έχω σχέση. Μου αρέσουν πολύ οι Έλληνες άντρες. Είναι καλό που υπάρχει δέσιμο με την οικογένεια. Ο ιδανικός άντρας για μένα θέλω να είναι fit , να έχει χιούμορ και ωραίο χαμόγελο. Οι Έλληνες με φλερτάρουν αρκετά δεν έχω παράπονο. Τελευταία φορά που ερωτεύτηκα ήταν πριν 2 χρόνια περίπου δεν είμαστε όμως πια μαζί!»

http://www.tralala.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου