Πέμπτη 14 Μαρτίου 2013

Shaya Η γνώμη της για τα προσβλητικά σχόλια για την Πάολα και η δήλωση για την προσωπική της ζωή

Shaya


Η Shaya βρέθηκε στο πλατό του «Movies & Stars» και μίλησε στον Γιώργο Σατσίδη
μεταξύ άλλων- για τη σχέση της με τον συνεργάτη και manager της, Μάνο Θεοφίλου, αλλά και για τα σχόλια που έχουν γίνει κατά καιρούς για την Πάολα.

«Το τραγούδι μου "Love me" είναι από προσωπική εμπειρία. Αλλά δεν μου αρέσει να διαφημίζω την προσωπική ζωή μου στα media. Δεν μου αρέσει και δε θέλω να ασχολείται ο κόσμος με αυτό και όχι με τη δουλειά μου. Όταν είναι να παντρευτώ, δεν θα το κρύψω» είπε, αναφερόμενη στην προσωπική της ζωή, ενώ σε άλλο σημείο ξεκαθάρισε: «Δεν έχω σχέση με τον μάνατζέρ μου, όπως έχει γραφτεί. Δε μου αρέσει να μπερδεύω τα προσωπικά με τη δουλειά μου. Ο Μάνος Θεοφίλου με προσέχει πολύ και είναι πολύ καλός μαζί μου αλλά δεν έχουμε σχέση».

Παραλληλα, η Shaya παραδέχθηκε: «Αυτό το διάστημα δεν είμαι μόνη μου, έχω σχέση», ωστόσο σε άλλο σημείο δεν δίστασε να δηλώσει: «Τελευταία φορά που ερωτεύτηκα ήταν πριν 2 χρόνια περίπου, δεν είμαστε όμως πια μαζί».

Σε ερώτηση σχετικά με τον ενδεχόμενο ρατσισμό που μπορεί να έχει δεχθεί, η νεαρή τραγουδίστρια σχολίασε:«Αισθάνομαι τη χώρα αυτή πατρίδα μου γιατί με εχει αγκαλιάσει. Σε σύγκριση με τη Δανία με εκνευρίζει το γεγονός ότι στην Ελλάδα δεν υπάρχει καθόλου οργάνωση. Νομίζω όσοι είναι λίγο διαφορετικοί αντιμετωπίζουν ρατσισμό έτσι και εγώ όταν ήμουν πιο μικρή άκουγα διάφορα σχόλια. Ο κόσμος σήμερα είναι πιο ανοιχτός στις διαφορετικές εθνικότητες».

Τέλος, μίλησε για την Πάολα και τον Παντελή Παντελίδη: «Η Πάολα είναι κάτι διαφορετικό, δεν μοιάζει με καμία άλλη και μπορεί να μην αρέσει σε όλους αλλά είναι καλή σε αυτό που κάνει. Ο Παντελίδης έχει αγαπηθεί για τα τραγούδια που έχει γράψει και δε μπορείς να κάνεις κάτι παρά να τον σεβαστείς. Πάντως, τα ανέκδοτα και τα προσβλητικά σχόλια για τους καλλιτέχνες είναι προνόμιο των Ελλήνων, στο εξωτερικό δεν νομίζω να γίνονταν τέτοια πράγματα και σε τέτοια έκταση».

http://www.yupiii.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου