Σάββατο 13 Απριλίου 2013

Μιλά για τις δύο του αγάπες



Ο Ιωακείμ Φωκάς, που εμφανίζεται στο Posidonio, στο πλευρό του Κωνσταντίνου Αργυρού
μίλησε στο περιοδικό «ΕΓΩ! Weekly» για την ενασχόλησή του με το τραγούδι, παράλληλα με τον ρόλο του γιατρού, επάγγελμα το οποίο εξασκεί κανονικά, όταν δεν έχει υποχρεώσεις λόγω των νυχτερινών του εμφανίσεων. 

«Τώρα πια δεν έχω εφημερίες. Παλιότερα, όμως, τα πράγματα ήταν δύσκολα. Πολλές φορές με κάλυπταν οι συνάδελφοί μου και, αντίστοιχα, έκανα εγώ τη δική τους εφημερία. Άλλες φορές συνέχιζα από τη μια δουλειά στην άλλη, ακόμα και με μισή ώρα ύπνο» παραδέχτηκε ο γνωστός τραγουδιστής, ενώ αποκάλυψε: «Στην αρχή, σε ένα άλλο νοσοκομείο είχα κάποια θέματα. Με αντιμετώπιζαν με μια επιφυλακτικότητα του στυλ: "πώς θα τα καταφέρει τώρα;". Είναι όπως στο στρατό. Εάν δεν κάνεις μια δουλειά, αναγκαστικά την κάνει κάποιος άλλος. Έδειξα ότι ήμουν εντάξει απέναντι στις ευθύνες που μου αναλογούσαν, οπότε άλλαξε όλο το κλίμα».

Ποια από τα δύο, όμως, αυτά επαγγέλματα θεωρεί περισσότερο οικείο; «Και οι δύο είναι μέρος της προσωπικότητάς μου. Δεν κάνω κάτι διαφορετικό απ’ αυτό που είμαι, ούτε θα προσποιηθώ κάτι άλλο. Υπάρχουν στιγμές που θες να χαλαρώσεις και στιγμές που θες να εστιάσεις στη δουλειά σου» δήλωσε ο Ιωακείμ Φωκάς.

Ο Ιωακείμ Φωκάς, επίσης, μίλησε για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε το διάστημα που έμεινε μόνιμα στη Σουηδία: «Οικονομικές (ήταν κυρίως οι δυσκολίες). Όταν είσαι φοιτητής, υπάρχουν στιγμές που δυσκολεύεσαι να τα βγάλεις πέρα, συνήθως λόγω κακής διαχείρισης. Ήμουν μικρός και ήταν η πρώτη φορά που έφευγα για το εξωτερικό. Το νόμισμα ήταν διαφορετικό και η αλήθεια είναι ότι ξέφυγα λιγάκι. Οι γονείς μου έστελναν όσα χρήματα μπορούσαν, αλλά κι εγώ ξεκίνησα να δουλεύω, τραγουδώντας σε ελληνικά μπουζούκια. Είμαι από τη φύση μου αυτάρκης και ανεξάρτητος και ήθελα το κάτι παραπάνω», ενώ συμπλήρωσε: «Στην Αθήνα ήρθα το 2009. Τότε συνεργαζόμουν με έναν επιχειρηματία και θυμάμαι ότι από τη δεύτερη κιόλας ημέρα γνώρισα τον Φοίβο. Με το που συναντηθήκαμε και μιλήσαμε, είπα: "Αυτό είναι"». 

Πηγή: Yupiii
Επιμέλεια: Γεωργία Μανώλη
http://www.zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου