Σάββατο 27 Απριλίου 2013

Κατερίνα Στανίση: «Εγώ είμαι η νονά όλων των χρόνων, όσο θα ζω!»

stanisi


Η Κατερίνα Στανίση μίλησε για την διαφήμιση που έκανε και συζητήθηκε, για την συνεργασία της με τον Γιώργο Μαζωνάκη και για την εμφάνιση που πρόκειται να κάνει στην Αυστραλία με την Έλλη Κοκκίνου και τον Κώστα Καραφώτη.

Για την διαφήμισή της που έκανε μίλησε στην εκπομπή «Μίλα» η Κατερίνα Στανίση καθώς είπε πως χαίρεται πάρα πολύ γιατί όπως είπε: «Όπου σταθώ και όπου βρεθώ έρχονται τα παιδάκια και με ρωτάνε αν είμαι η νονά με το κόκκινο φουστάνι», ενώ πρόσθεσε στην συνέχεια: «Εγώ είμαι η νονά των χρόνων όσο θα ζω, όπου μπορώ να βοηθήσω χρήματα θα είναι; τρόφιμα;, είναι κάτι το οποίο μου πηγαίνει.»
Όσο για τα αρνητικά σχόλια της διαφήμισης απάντησε πως έτσι είναι η Ελλάδα το Πάσχα, κι όπως είπε «Τι είναι η Ελλάδα; Το Ντουμπάι;, Να πάω με την ποδιά για να δείξω πόσο απλή είμαι;» Για το τραγούδι της διαφήμισης είπε πως είχε βγει από το 1987 αλλά πρώτη φορά ο κόσμος χαίρεται τόσο πολύ που το ακούει πάνω στην πίστα.
Όσον αφορά την συνεργασία της με τον Γιώργο Μαζωνάκη είπε πως τον αγαπάει πάρα πολύ καθώς δεν είναι καθόλου ατομιστής, ότι ταιριάξανε πολύ καθώς άφησε να εννοείται ότι μάλλον η συνεργασία αυτή θα συνεχιστεί και στην Αθήνα.
Είπε ακόμη ότι αμέσως μετά το Πάσχα θα πάει στην Αυστραλία για να εμφανιστεί με την Έλλη Κοκκίνου και τον Κώστα Καραφώτη
Από την Αρλέτα Κομματά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου