Παρασκευή 26 Απριλίου 2013

«Δεν με ενδιαφέρει καθόλου το sex»! Έλληνας τραγουδιστής το δηλώνει χωρίς φόβο, αλλά με πάθος!

«Δεν με ενδιαφέρει καθόλου το sex»!  Έλληνας τραγουδιστής το δηλώνει χωρίς φόβο, αλλά με πάθος!


Πολλές συζητήσεις γίνονται απο χθες για τον Πέτρο Γαιτάνο που αναφέρθηκε στις σεξουαλικές του θέσεις και είπε οτι δε τον ενδιαφέρει καθόλου. ...

Με αφοπλιστική ειλικρίνεια μιλάει σε συνέντευξή του στο περιοδικό "ΕΓΩ" για το σεξ, για τις περιόδους αποχής του, αλλά και για το αν θα ήθελε να κάνει οικογένεια. «Δεν υπήρξα ποτέ υπερσεξουαλικός στη ζωή μου. Δεν είμαι τέτοιος άνθρωπος. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου το sex. Ποτέ δεν μ’ ενδιέφερε. Σέβομαι τον έρωτα. Προτιμώ περισσότερο ένα φιλί και ένα τρυφερό χάδι από το να υπάρξει αυτό που λέγεται sex», δηλώνει ο Πέτρος Γαϊτάνος.
gaitanos1.jpg
Μάλιστα παραδέχθηκε ότι υπήρξαν μεγάλες περίοδοι στη ζωή του που είχε ερωτική αποχή. «Φυσικά και υπήρχαν περίοδοι που είχα ερωτική αποχή. Γενικά στη ζωή μου είναι ένας πολύ μαζεμένος άνθρωπος», είπε. Όσο για τον μεγάλο έρωτα; Τον έχει ζήσει μια φορά, αλλά τον πόνεσε πολύ.
«Νομίζω ότι δυνατά ερωτεύτηκα μία φορά. Ήταν μια απίστευτη εμπειρία, με πολύ έντονα συναισθήματα, πολύ θετικά και αρνητικά μαζί. Μου έχει αφήσει όμως πιο πολύ πικρία γιατί ο έρωτας είναι μια πάρα πολύ έντονη παγίδα», είπε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου