Παρασκευή 10 Μαΐου 2013

«Θα ήθελα να δοκιμαστώ σε μιούζικαλ»



Η Θωμαή Απέργη αποφάσισε να συμμετάσχει στο
«Your face sounds familiar», για να προωθήσει την καριέρα της, αλλά εκεί γνώρισε την υποκριτική και της άρεσε. 

Γιατί αποφάσισε να πάρει μέρος στο show; 

«Ήταν κάτι που αποφασίσαμε από κοινού με την εταιρεία μου, προκειμένου να δοκιμάσουμε τις δυνατότητές μου και να γίνω πιο γνωστή στο κοινό. Μου αρέσει πολύ το παιχνίδι, γιατί κάθε εβδομάδα μπαίνω στη διαδικασία να υποδύομαι διαφορετικούς ρόλους και αστέρια της παγκόσμιας μουσικής σκηνής. Το "Your face sounds familiar" διευρύνει τους ορίζοντές μου, γιατί πέρα από τη μουσική και το τραγούδι με μυεί και στον κόσμο της υποκριτικής» δήλωσε και πρόσθεσε: «Η υποκριτική έχει αρχίσει και μου αρέσει ανησυχητικά νομίζω (γέλια). Δεν είναι κάτι που αφορά απόλυτα τη δουλειά μου, αλλά θα ήθελα να δοκιμαστώ σε μιούζικαλ». 

ΠΗΓΗ: HELLO 

http://www.zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου