Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

Έλλη Κοκκίνου «Δυστυχώς, με νοιάζει τι θα πει ο κόσμος»

Έλλη Κοκκίνου


Η Έλλη Κοκκίνου μίλησε στην εκπομπή "Κορίτσια Για Σπίτι" για
τη ζωή της αυτή την περίοδο, το ενδεχόμενο ενός δεύτερου γάμου αλλά και τη γνώμη του κόσμου για τις επιλογές της.

Σε τι φάση βρίσκεται στην προσωπική της ζωή; «Είμαι χαρούμενη. Ευτυχισμένη είμαι όταν έχω στην αγκαλιά μου τον γιο μου και ξαπλώνουμε και χουζουρεύουμε μαζί. Αυτή είναι η καλύτερη στιγμή της μέρας« δήλωσε.

Οι επιλογές της γίνονται ανάλογα και με την ενδεχόμενη κριτική του κόσμου; «Δυστυχώς, με νοιάζει τι θα πει ο κόσμος. Δεν έχω να δώσω λογαριασμό σε κανέναν, όμως, μόνο στους δικούς μου ανθρώπους. Είναι κι αυτές οι στιγμές που δεν είσαι καλά και αν ακούσεις κάτι κακό από κάποιον τρίτο σε επηρεάζει περισσότερο».

Και, τέλος, θα παντρευόταν δεύτερη φορά; «Δεύτερο γάμο πολύ δύσκολα. Δεν έχω λόγο να παντρευτώ, τώρα που μιλάμε, έτσι; Δεν ξέρω τι μου επιφυλάσσει η ζωή. Δεν είμαι κατά του γάμου. Απλά το έκανα, δεν ξέρω αν θέλω αν το κάνω δεύτερη φορά. Αν σε μερικά χρόνια μου έρθει αναλαμπή, δεν ξέρω. Δεν μπορώ να ξέρω τι θα θέλω σε 1 μήνα ή σε 5 μήνες».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου