Τετάρτη 1 Μαΐου 2013

Ο Παντελής Παντελίδης στην πρώτη του συνέντευξη σε πρωινή εκπομπή μιλάει για την επιτυχία του...

Ο Παντελής Παντελίδης στην πρώτη του συνέντευξη σε πρωινή εκπομπή μιλάει για την επιτυχία του...


Μετά τον Γρηγόρη Ανραούτογλου ο Παντελής Παντελίδης δεν ε΄χιε μιλήσει σε καμία τηλεοπτική κάμερα οχι γιατί δε θέλει,
αλλά επειδή η στρατηγική και το χαμηλό προφίλ που έχει δε τον κάνουν να νιώθει άνετα. " Είμαι ντροπαλός" παραδέχτηκε και άνοιξε την καρδιά του στην κάμερα της εκπομπής της Σταμτίνας Τσιμτσιλή. ...
Ο Παντελής Παντελίδης εκφράζει όλο αυτό που σχολιάζουν για εκείνον και την ξαφνική επιτυχία που έχει κάνει!

Το στοίχημα για εκείνον τώρα είναι το πώς θα καταφέρει να μείνει στην επιφάνεια. Όπως εξομολογείται στη κάμερα του FThis: “Μου ήρθαν μαζεμένα όλα φέτος, ελπίζω να συνεχιστεί αυτό και να είμαι χαρούμενος κι εγώ κι η οικογένειά μου! Κάθε μέρα προσπαθώ να γίνομαι και καλύτερος. Η επιτυχία από το πουθενά μου δημιουργεί βάρος, δεν θέλω να απογοητεύσω κανέναν”.

Παραδέχεται πως οφείλει πολλά στην τύχη που είχε: “Πιστεύω πως είναι τύχη καθαρά. Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που δουλεύουν στον ίδιο βαθμό με μένα και είναι αξιόλογοι. Σε μένα έτυχε”.

Τι τον εμπνέει να γράφει κομμάτια; Η απάντηση είναι η αναμενόμενη: “Αφορμές για τραγούδια μου δίνει συνήθως ένας χωρισμός. Από κει εμπνέομαι πιο συχνά”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου