Παρασκευή 26 Ιουλίου 2013

Demy: "ΔΕΝ είμαι ΚΟΥΚΛΑΡΑ, δε νιώθω έτσι"!

Demy: ΔΕΝ είμαι ΚΟΥΚΛΑΡΑ, δε νιώθω έτσι!

Σχεδόν δύο χρόνια μετά το ξεκίνημά της και την εμφάνισή της στην ελληνική μουσική σκηνή, η νεαρή Demy συνεχίζει τα αργά αλλά σταθερά βήματα στην επαγγελματική της πορεία.
Και όταν λέμε επαγγελματική πορεία, μιλάμε για το τραγούδι. Εξάλλου η Νομική που σπουδάζει δεν ήταν ποτέ το όνειρό της....
“Είναι δύσκολο μετά το τραγούδι να γίνω δικηγόρος. Σκέφτομαι ότι ίσως δε θα με αντιμετωπίσουν με τη σοβαρότητα που πρέπει ή που χρειάζεται γι αυτό το επάγγελμα”, δηλώνει, τονίζοντας ότι υπάρχουν ακόμη προκαταλήψεις και ταμπού πάνω σε αυτό το ζήτημα.
"Ενοχλήθηκα όταν είδα τις φωτογραφίες των διακοπών μας (σ.σ. με τον Άκη) από τη Μήλο, δεν ήταν ωραίο το συναίσθημα"
Η Demy πάντως, δεν θεωρεί ότι η εξωτερική της εμφάνιση ήταν αυτό που της άνοιξε και τις πόρτες στην καριέρα της.
“Δεν είμαι κουκλάρα, δεν νιώθω έτσι. Και στην εμφάνιση σε έναν καλλιτέχνη μπορεί να μετρούν και οι ατέλειές του, να αγαπηθούν ακόμα και οι ιδιαιτερότητές του”, παραδέχεται ενώ δηλώνει ότι, όπως όλοι, έχει και τις ατέλειές της. “Παλεύω με το άγχος μου και είμαι κυκλοθυμική. Μερικές φορές, επίσης, καταπιέζω ίσως και παραπάνω μερικά πράγματα που νιώθω. Και στην εξωτερική μου εμφάνιση έχω ατέλειες”.
Όσο για την σχέση της με τον Άκη Πεντρετζίκη, παραδέχεται ότι δεν νιώθει άνετα να δημοσιεύεται η προσωπική της ζωή στα περιοδικά. “Δεν υπάρχει, ούτε υπήρξε κάποιος ιδιαίτερος φόβος. Έχει να κάνει με την προσωπικότητά μου, δεν μου αρέσει γενικώς να μιλάω για τέτοια θέματα. Νιώθω ότι αποπροσανατολίζει τον κόσμο από τη δουλειά μου.” Μάλιστα, μιλώντας για τις φωτογραφίες που δημοσιεύτηκαν από τις κοινές τους διακοπές στη Μήλο, η Demy απαντά: “Ενοχλήθηκα όταν είδα τις φωτογραφίες των διακοπών μας από τη Μήλο, δεν ήταν ωραίο το συναίσθημα', ενώ προσθέτει ότι δεν αποφεύγει να είναι δημόσια μαζί του, απλά προτιμά να μην τον συνοδεύει σε κάποια μεγάλη εκδήλωση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου