Τρίτη 6 Αυγούστου 2013

«Με ενδιαφέρει να κάνω “θόρυβο” με τη δουλειά μου»



Το γεγονός ότι η προσωπική του ζωή είναι κατά καιρούς στο επίκεντρο των media σχολίασε ο Ηλίας Βρεττός, διευκρινίζοντας ότι είναι κάτι που δεν το επιδιώκει, καθώς προτιμά να ασχολούνται με τη δουλειά του.

«Από το ξεκίνημά μου τα μέσα ενημέρωσης ασχολήθηκαν με την προσωπική μου ζωή ή τέλος πάντων με ό,τι ήθελαν να παρουσιάσουν ως προσωπική ζωή. 

Είμαι ένας άνθρωπος χαμηλών τόνων. 
Με ενδιέφερε να κάνω “θόρυβο” ή αίσθηση με τη δουλειά μου. 
Δεν επικύρωνα ή διέψευδα ειδήσεις αναφορικά με τα προσωπικά μου, εκτός και αν εκτίθετο ένας άλλος άνθρωπος, όπως συγκεκριμένα συνέβη με τη Ναταλία (σ.σ.: Γερμανού). 
Αυτός ήταν και ο λόγος που θεώρησα ότι έπρεπε να απαντήσω στις φήμες» τόνισε ο τραγουδιστής στο περιοδικό «ΕΓΩ».
http://www.zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου