Κυριακή 18 Αυγούστου 2013

Πωλίνα Χριστοδούλου: Το νέο "αστέρι" του Κυριάκου Παπαδόπουλου μιλάει για τις συναυλίες του Π.Παντελίδη και τα όνειρά της...

Πωλίνα Χριστοδούλου: Το νέο αστέρι του Κυριάκου Παπαδόπουλου μιλάει για τις συναυλίες του Π.Παντελίδη και τα όνειρά της...

Μπορεί να κατάγεται και να αγαπά την Κύπρο αλλά η Ελλάδα πλέον είναι η χώρα που ζει
και κάνει τα δικά της όνειρά. Στην πρώτη της συνέντευξη μέσα στο καλοκαίρι μας μιλάει τόσο για τις συναυλίες που έκανε στην Κύπρο με τον Παντελή Παντελίδη και την Αμαρυλλίδα , όσο και για το νέο της κομμάτι που αγαπήθηκε απο το κοινό. ...
 - Πόσο εύκολο είναι να διακριθείς στο τραγούδι μέσα απο τόσο ανταγωνισμό; 
Είναι αρκετά δύσκολο να ξεχωρίσεις. Όντως υπάρχει ανταγωνισμός και το δυσκολότερο είναι πως εξαιτίας όλης αυτής της κρίσης , υπάρχεουν και λιγότερες ευκαιρίες στον δικό μας χώρο. Πιστέυω όμως πως με επιμονή, σκληρή δου΄λειά, καλά τραγούδια ο καλός καλλιτέχνης ξεχωρίζει.

 -- Το νέο σου κομμάτι έχει αγαπηθεί απο τον κόσμο! Αυτο σε αγχώνει για τα επόμενα που έρχονται; 
Χαίρομαι που το ¨Τώρα τι ζητάς" έχει αγαπηθεί απο το κοινό και γενικότερα είμαι πολύ χαρούμενη, όταν το δικό μου μουσικό γούστο βρίσκει ανταπόκριιση. Αυτό είναι άλλωστε το ζητούμενο του κάθε καλλιτέχνη. Να υπάρχει αγάπη στα τραγούδια μου θέλω που με πολύ μεράκι πάντα κοιτάζω να κάνω το καλύτερο. Πάντα έχω μια αγωνία στην αρχή και ένα δημιουργικό άγχος και έτσι απο τώρα προετοιμάζομαι και εύχομαι και τα υπόλοιπα να έχουν απήχηση.
 - Μόλις τελείωσαν επτά συναυλίες στην Κύπρο με τον Παντελή Παντελίδη και την Αμαρυλλίς! Μίλησε μου γι αυτή την συνεργασία...
 Οι συναυλίες με τον Παντελή Παντελίδη και την Αμαρυλλίς ήταν κάτι το μοναδικό. Κάναμε επτά εμφανίσεις σε όλες τις πόλεις της Κύπρου και ο κόσμος έδωσε δυναμικά το παρόν. Μας αγκάλιασε και μας υποδέχτηκε θερμά. Διασκεδάσαμε, γελάσαμε και το ευχαριστηθήκαμε για να στο πω πιο απλά. Τόσο επισκηνής όσο και backstage η χημεία μας έδεσε.


- Πόσο εύκολο ειναι να ζείς μακριά απο τον τόπο καταγωγής σου; 
 Για μένα η αλήθεια είναι οτι η Αθήνα είναι πια το σπίτι μου. Υπάρχουν σαφώς στιγμές που μου λείπουν οι φίλοι μου, η οικογενειά μου, όμως μέσω skype οι αποστάσεις εκμηδενίζονται και ξεπερνώ την νοσταλ΄για που σίγουρα υπάρχει. Εξάλλου πηγαινοέρχομαι πολύ σύχνα στην Κύπρο επειδή είμαι άτομα που γουστάρψ να αλλάζω παραστάσεις.

 - Δέχεσαι εύκολα το φλερτ των ανδρων;
 Είναι φυσικό να δέχομαι και να αποδέχομαι το φλερτ των ανδρώνα εφόσον αυτό δεν γίνετια χυδαίο και δε με φέρνει σε δύσκολη θέση. Μια γυναίκα έχει ανάγκη να νιώθει επιθυμητή και όμορφη. Το επαγγελμά μας σήμερα επιτάσει να έχεις ωραία εικόνα και αυτό το καταννοώ. Η ομορφιά και η καλισθησία μου αρέσει να υπάρχει γύρω μου και εγώ σαν Πωλίνα προσπαθώ για τον εαυτό μου τα καλύτερα.

 Τα όνειρά σου θέλω να μου πεις στον χώρο αυτό, αλλα και λίγα λόγια για την συνεργασία σου με τον Κυριάκο Παπαδόπουλο. 
  Όνειρο μου είναι να καθιερωθώ στο μουσικό χώρο γιατί αγαπώ πολύ αυτό που κάνω και σέβομαι τον εαυτό μου πάνω απ όλα. Θέλω να βγάζω κομμάτια που με εκφράζουν και να έχω επικοινωνία με τον κόσμο. Είμαι πολύ ενθουσιασμένη και δε μπορώ να στο κρύψω που συνεργάζομαι με τον Κυριάκο Παπαδόπουλο. Είναι ένας σπουδαίος συνθέτης, μοναδικός με τρομερές επιτυχίες στο ενεργητικό του και χαίρομαι ιδιαίτερα που μου εμπιστέυεται τα τραγούδια στην συγκεκριμένη χρονική στιγμή.

 Η Πωλίνα πίσω απο τα φώτα της δημοσιότητας και την ωραία εικόνα που βγάζει, πως είναι; Είσαι άτομο κυκλοθυμικό;
 Σαν Πωλίνα αν και δε μου αρέσει να μιλάω για τον εαυτό μου, είμαι αρκετά κυκλοθυμική και λίγο απρόβλεπτη νομίζω. Δε θα αγχωθώ εύκολα και προσπαθώ να βλέπω τα πάντα με χαμόγελο και απο της θετική τους πλευρά. Γι αυτό και δεν απογοητεύομαι και δε τα παρατάω εύκολα.
Κάντε κλικ και ακούστε το νέο της κομμάτι  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου