Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013

Το δράμα της Αγγελικής Ηλιάδη: "ΔΕΝ είχα γάλα για το Παιδί μου". Αφοπλιστική συνέντευξη!!

Το δράμα της Αγγελικής Ηλιάδη: ΔΕΝ είχα γάλα για το Παιδί  μου. Αφοπλιστική συνέντευξη!!

Μια ματιά που πετάει σπίθες και μια γυναίκα που δεν περνάει απαρατήρητη.
Η Αγγελική Ηλιάδη δίνει την πρώτη της συνέντευξη στο YOU και τα λέει όλα... Για την αρρώστια του μπαμπά της που την έκανε να νιώσει σαν χαμένη, για τον έρωτά της με τον Σάββα Γκέντσογλου, για τον γιο της και τη σχέση τους αλλά και για τη συνεργασία της στον «Βοτανικό live stage» με Αντύπα και Κουρκούλη....
Τη μέρα που συναντηθήκαμε για να κάνουμε τη φωτογράφιση και τη συνέντευξη περάσαμε περίπου ένα οκτάωρο μαζί. Μου έκανε εντύπωση ότι παρόλο που ήταν ξενυχτισμένη δεν διαμαρτυρήθηκε στιγμή για τη σχετική ταλαιπωρία, αντίθετα -πώς το καταφέρνει;- αυτό το κορίτσι έλαμπε... Ήταν η πρώτη μέρα του Μπαμπίνου στο σχολείο, στην Γ΄ Δημοτικού, και εκείνη είναι ιδιαίτερα συγκινημένη που βλέπει τον «άντρα» της, τον «πρίγκιπά» της -όπως τον αποκαλεί- να μεγαλώνει. «Είναι ο άντρας της ζωής μου, ο “πρίγκιπάς” μου και κανείς δεν πρόκειται να πάρει τη θέση του, αισθάνομαι πολύ τυχερή που τον έχω», μου λέει και τα μάτια της βουρκώνουν. Τη ρωτάω αν είναι αυστηρή μαζί του και αν τον μαλώνει... «Είμαι αυστηρή γιατί είναι σε μια ηλικία που θέλει μάζεμα. Πέρασε μια δύσκολη φάση μικρός και εγώ αισθανόμουν άσχημα τότε που του έλεγα “ναι” σε όλα. Παρόλα αυτά, όμως, δεν εκμεταλλεύτηκε την αγάπη αυτή, είναι ένα πλάσμα δοτικό, τρυφερό, που όταν σε αγκαλιάζει θέλει να σε σκάσει»!
Λίγες μέρες πριν ο πατέρας της έπαθε εγκεφαλικό επεισόδιο, τώρα είναι κάπως καλύτερα, αλλά και πάλι δεν έχει συνέλθει εντελώς. «Αντιμετωπίζω ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας του πατέρα μου, αλλά είμαστε κοντά του συνέχεια και του δίνουμε δύναμη. Ξέρεις, θεωρούμε την υγεία δεδομένη, όμως δεν είναι έτσι. Γενικά δεν μπορώ να βλέπω ανθρώπους που είναι δίπλα μου να υποφέρουν. Εγώ έχω αντέξει πολλά -και αντέχω-, αλλά οι δικοί μου άνθρωποι δεν θέλω να περνάνε δύσκολα».
Η σχέση της Αγγελικής με τους γονείς της έχει περάσει από πολλά σκαμπανεβάσματα στο παρελθόν και τώρα -μετά από οκτώ χρόνια- ξαναμίλησαν και ήρθαν πάλι κοντά. Μάλιστα οι γονείς της μένουν μαζί της στο σπίτι της στη Βούλα. «Έπρεπε να κάνω το πρώτο βήμα σαν πιο μικρή και τώρα είμαστε καλύτερα από ποτέ. Όταν λείπουν οι γονείς σου από δίπλα σου νιώθεις ένα απέραντο κενό, δόξα τω Θεώ αυτό το κενό δεν υπάρχει πια στη ζωή μου τώρα που τους έχω κοντά μου μετά από τόσα χρόνια. Θυμάμαι τη μαμά μου που μου έλεγε: “Όταν κάνεις παιδιά θα καταλάβεις...”, και είχε απόλυτο δίκιο». Μαζί τους μένει και ο αδελφός της, τον οποίο η Αγγελική λατρεύει και είναι αυτός που φροντίζει για την εκγύμναση της τραγουδίστριας αφού είναι personaltrainer. «Είμαστε αυτοκόλλητοι και πιστεύω ότι είναι ένα καλό αντρικό πρότυπο για τον γιο μου η παρουσία του στο σπίτι».
Δεν μπορώ να μην τη ρωτήσω για τη γιαγιά της, τη μεγάλη τραγουδίστρια Καίτη Γκρέυ, με την οποία η σχέση τους επίσης έχει περάσει διά πυρός και σιδήρου. «Η γιαγιά μου δεν μπορεί -δυστυχώς- να καταλάβει ότι είμαι ένας άνθρωπος και έχω τόσες υποχρεώσεις. Κάνει τα παράπονά της όταν της λείπω και έχει δίκιο... Υπάρχουν περίοδοι που χανόμαστε αλλά ξέρω ότι με αγαπάει, οι μεγάλοι άνθρωποι είναι σαν τα μωρά παιδιά, θέλουν την προσοχή μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου