Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2013

Τάμτα - STAN : Έδωσαν μια άλλη νότα και πρόταση στην διασκέδαση!!! Κέρδισαν το μεγάλο χειροκρότημα στην πρεμιέρα τους!!

Τάμτα - STAN : Έδωσαν μια άλλη νότα και πρόταση στην διασκέδαση!!! Κέρδισαν το μεγάλο χειροκρότημα στην πρεμιέρα τους!!

Μιλάω για δυο παιδιά υπόδειγμα επαγγελματισμού και με πολύ ταλέντο!!
Η Τάμτα με εντυπωσιακή σκηνική παρουσία και με εμφάνιση που κοβει την ανάσα κέρδισε τα βλέμματα όλων και γούσταρε πολύ αυτό που έκανε και παρουσίασε στο κατάμαστο μαγαζί. ...
" Είχαμε ενέργεια και θετική αύρα και αυτό ασφαλως βοήθησε και εμένα να μου φύγει το όποιο άγχος" μου είπε η Τάμτα στο καμαρίνι της στο τέλος του πρώτου προγράμματος. Ο Γιώργος Μαζωνάκης μάλιστα δε σταμάτησε να την χειροκροτεί μιας και την στηρίζει πολύ ως καλλιτέχνιδα και είναι και φιλαράκια καλά. Η έκπληξη πάντως ήταν ο STAN που στην πρώτη του εμφάνιση σε μεγάλη πίστα νυχτερινή οχι μόνο κέρδισε το στοίχημα, αλλά είχε και πολλές θαυμάστριες που στην εισοδό του δημιούργησαν κατάσταση όμορφη!!! " Πολύ όμορφα περάσαμε και χαίρομαι που ο κόσμος μας έδωσε θετική αύρα και με βοήθησε και εμένα να είμαι ακόμη καλύτερος. Ο χειμώνας στο Teatro με τους συναδέφλους μου θα είναι μοναδικός" μου είπε ο STAN. Δυό καλλιτέχνες με ταλέντο, άποψη στην σκηνική τους παρουσία και ευγένεια!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου