Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013

Το νέο κομμάτι του TUS για Γονίδη- Καλλίδη- Παντελίδη προκαλεί και πάλι.....

Το νέο κομμάτι του TUS για Γονίδη- Καλλίδη- Παντελίδη προκαλεί και πάλι.....

Αυτά και πολλά άλλα λέει ο TUS στο νέο του τραγούδι, που κινείται στο γνώριμο στυλ του τραγουδιστή..


Μια μικρή γεύση από τους τραγικούς στίχους του TUS : “Για να γίνω τραγουδιστής πρέπει να είμαι γκέι! Για να γίνω εφοπλιστής, πρέπει να είμαι γκέι! Για να παίξω στην τιβί πρέπει να είμαι γκέι! Δεν έχω πρόβλημα εγώ, αυτοί έχουν με τους στρέιτ…Πως να γίνω λαϊκός σαν τον Γονίδη…τη Στέλλα και καλά Καλλή και τον Καλλίδη…αφού το λαϊκό έχει πεθάνει ήδη…και μέχρι και στην κηδεία του ακούνε Παντελίδη”...
Αν αυτό είναι τραγούδι τότε εγώ είμαι ο ΟΜΠΑΜΑ......Καλή επιτυχία παρόλα αυτά να ευχηθούμε στον ΤUS.
Κάντε κλικ και ακούστε το - http://www.youtube.com/watch?v=b6Xg4oAbtdg&feature=player_embedded

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου