Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

Νίκος Οικονομόπουλος Η δήλωση για την προσωπική του ζωή

Νίκος Οικονομόπουλος

Ο Νίκος Οικονομόπουλος βρέθηκε
καλεσμένος στην εκπομπή «Τα Καρντάσιανς», το βράδυ της Τρίτης, και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε και στη σχέση του με τη Βίκυ Κάβουρα.

Ο γνωστός τραγουδιστής είπε: «Ποτέ μου δεν μου άρεσε να παρουσιάζω την προσωπική μου ζωή και ακόμα το πιστεύω αυτό. Για πρώτη φορά, όμως, αισθάνθηκα ότι μπορώ να βγω έξω με έναν άνθρωπο. Έτυχε να με φωτογραφήσουν. Πριν δεν ήμουν μοναχός, αλλά δεν τόλμαγα να βγω έξω. Δεν είμαι πολύ του έξω, γιατί έχω διασκεδάσει πολύ στη ζωή μου. Μου αρέσει πολύ το σπίτι. Θα σου τονίσω, όμως, ότι δεν ήμουν μοναχός. Έχω ζήσει, έχω περάσει καλά, το εύχομαι και στον κάθε άνθρωπο αυτό. Δεν θέλω να μιλήσω για τα προσωπικά μου, αλλά μέχρι εκεί μπορώ να σου πω». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου