Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014

Ο STAN μιλάει για Πάολα - Παντελίδη - Τάμτα και δε λέει οχι στην Eurovision μελλοντικά...

Ο STAN μιλάει για Πάολα - Παντελίδη - Τάμτα και δε λέει οχι στην Eurovision μελλοντικά...

«Να με ερωτευτείς» είναι ο τίτλος του καινούργιου τραγουδιού του Stan και σίγουρα το έχει πετύχει με τις θαυμάστριες του, αφού σε κάθε του εμφάνιση είναι εκεί για να τον δουν!...

Αυτή τη φορά η κάμερα του STAR βρέθηκε στα γυρίσματα του νέου video clip του τραγουδιού «Να με ερωτευτείς» και ο Stan μας μίλησε για όλα...
Guest star θα είναι ο ηθοποιός Γιάννης Αϊβάζης: «ο ρόλος μου είναι έτσι πολύ δυναμικός, μου παίρνει τη γυναίκα ο Stan και εγώ τους κυνηγάω».
  • Όσο για το αν θα ενδιέφερε τον Stan να πάρει μέρος στη Eurovision:
«Προσωπικά δεν είμαι fan του διαγωνισμού. Δεν ξέρεις ποτέ όμως. Στη ζωή έχω μάθει να μην λέω ποτέ όχι και σε πολλά πράγματα να μην είμαι απόλυτος!»
Ακόμα ο νεαρός τραγουδιστής είπε ότι 2014 θα είναι μια κομβική χρονιά για εκείνον και θα αλλάξουν πολλά πράγματα!
  • Απάντησε και στις φήμες που τους ήθελαν στα «μαχαίρια» με την Πάολα, τον Παντελή Παντελίδη και την Τάμτα:
«Πραγματικά είναι αστείο! Με την Πάολα μιλάμε συνεχώς κάνουμε πλάκα μέσα από τα μηνύματα, με τον Παντελή πάμε για μπάλα και με την Τάμτα είμαστε όλη μέρα μαζί!
http://www.newspistol.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου