Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

Χρήστος Χολίδης «Δεν λύνω τις διαφορές του μόνο με λόγια. Τις λύνω σαν άντρας»

Χρήστος Χολίδης

Ο Χρήστος Χολίδης μίλησε στην κάμερα της εκπομπής «Το Πρωινό» για την προσωπική του ζωή,
 τα δημοσιεύματα που τον παρουσιάζουν ερωτευμένο με τη Χριστίνα Μουστάκα, ενώ σχολίασε και τις φήμες που έκαναν λόγο για πρόσφατη λογομαχία του με φωτορεπόρτερ.

Για το ενδεχόμενο δημιουργίας της δικής του οικογένειας, ο γνωστός τραγουδιστής είπε: «Νομίζω έχω μια δεκαετία μπροστά μου ακόμα», ενώ για την προβολή της προσωπικής του ζωής σχολίασε: «Δεν έχω κάτι να πω γι' αυτά. Η τελευταία σχέση που είχα, είχε εκτεθεί χωρίς να το προσπαθήσω. Είδα ότι δεν μου άρεσε όλο αυτό, με κουράζει εμένα τον ίδιο πλέον».

Όσο για τη φημολογούμενη σχέση του με τη Χριστίνα Μουστάκα, ο Χρήστος Χολίδης επεσήμανε: «Εντάξει, τι να κάνω τώρα; Ιστορίες για αγρίους...», ενώ για τις φήμες που τον ήθελαν να ήρθε σε ρίξη με φωτορεπόρτερ που τον απαθανάτισε σε προσωπικές του στιγμές παρά τη θέλησή του τόνισε: «Αμα φτάσω εγώ να λογομαχήσω, το ρεπορτάζ θα γινόταν σε νοσοκομείο. Δεν είμαι άνθρωπος που λύνει τις διαφορές του μόνο με τα λόγια. Εγώ δεν είμαι από την Κηφισιά, τις διαφορές μου τις λύνω σαν άντρας. Δεν μου αρέσει να προσβάλουν τον άλλον. Μέσα από όλο αυτό με προσβάλλουν σαν άνθρωπο και σαν άντρα». 


http://www.yupiii.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου