Τρίτη 1 Απριλίου 2014

Βίντεο: Ο Γιώργος Μαργαρίτης μιλάει για όλα και αποκαλύπτει: «Δεν μπορώ να κάνω παρέα με δήθεν γι’αυτό και πάω σε μαγαζιά που έχουν βιοποριστές»!

margaritis

Ο Γιώργος Μαργαρίτης βρέθηκε καλεσμένος σε πρωινή εκπομπή και μίλησε για όλα. Είναι ειλικρινής, αυθόρμητος γι’αυτό και δεν του έχει αποδοθεί τυχαία ο χαρακτηρισμός «μάγκας».
Βέβαια ο ίδιος δεν θέλει να τον λένε μάγκα και πιστεύει ότι οι μάγκες στην εποχή μας δεν έχουν χαθεί. «Δεν πατάει τίποτα το τραίνο. Βέβαια υπάρχουν μάγκες. Και σήμερα βγαίνουν. Εμείς είμαστε άλλης εποχής. Δεν έχω απαίτηση από τους νέους να είναι όπως ήμασταν εμείς. Νομίζω ότι τα παιδιά μας είναι κάτι καλύτερο από εμάς» είπε στο Πρωινό mou.
Ο λαϊκός τραγουδιστής μίλησε και για την οικονομική κρίση και μοιράστηκε ένα περιστατικό που του συνέβη. «Ήμουν στην Αμερικανική πρεσβεία και είδα ένα σωρό παιδιά που ήταν μέχρι είκοσι πέντε ετών. Τους λέω: “Για φαντάροι πάτε;” και μου απάντησαν ότι ετοιμάζονται να φύγουν στο εξωτερικό για να βρουν δουλειά. Και η κόρη μου ετοιμάζεται για έξω».
Έχει δηλώσει ότι εισέπραξε αχαριστία από τις γυναίκες και λέει ποια είναι η γνώμη του για την εργασία των γυναικών που έχουν μικρά παιδιά. «Έζησα χρόνια μόνος μου. Όλες οι γυναίκες που πέρασαν από τη ζωή μου πέρασαν καλά. Οι γυναίκες είναι αχάριστες, αλλά είμαστε και εμείς το ίδιο. Μην βγάζουμε την ουρά μας απ’ έξω. Εκείνες είναι πιο δυνατές. Μας κάνουν ό,τι θέλουν. Η γυναίκα πρέπει να μεγαλώσει τα παιδιά της και μετά να βρει δουλειά» ανέφερε.
Όσο για την κατάσταση της χώρας, ο λαϊκός τραγουδιστής είπε τα εξής: «Ό,τι κάνανε τα άλλα κράτη θα κάνουμε και εμείς. Μας ζήλευαν και μας κάνανε ίδιους. Τους ακούσαμε και ακόμη τους ακούμε. Η Ελλάδα κρατούσε την οικογένεια και το νοικοκυριό».
Ο Γιώργος Μαργαρίτης εξομολογήθηκε επίσης πως: «Δεν μένω στο σπίτι μου, κοιμάμαι εκεί. Μένω στις συνοικίες που μεγάλωσα. Δεν μπορώ να κάνω παρέα με δήθεν. Βγαίνω τα βράδια, δεν πάω σε μπουζούκια. Πάω σε μαγαζιά που έχουν άνθρωποι βιοποριστές».
Δείτε το βίντεο:
http://www.govastileto.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου