Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

Το «καρφί» του Γιάννη Σαββιδάκη σε συναδέλφους του: «Δεν είναι μαϊντανός γι’αυτό υπάρχω»!

savidakis

Ο Γιάννης Σαββιδάκης αποτέλεσε την έκπληξη του «YFSF» βγάζοντας εις πέρας οτιδήποτε του ζητηθεί.
Σε πρόσφατη συνέντευξη του, ο ταλαντούχος καλλιτέχνης αναφέρθηκε τόσο στην συμμετοχή του στο παιχνίδι, όσο και στην μουσική του πορεία όλα αυτά τα χρόνια.
Σχετικά με το λόγο που δέχτηκε να συμμετάσχει στο talent show του Ant1, απάντησε: «Μου φάνηκε σαν μια Κυριακάτικη θεατρική παράσταση και αφού δεν υπάρχουν αποχωρήσεις είναι πιο χαλαρό από τα άλλα» ενώ όσων αφορά τον χαρακτηρισμό «Έκπληξη του παιχνιδιού» που του έχουν προσάψει, ο ίδιος εξομολογήθηκε: «Μου το λένε πολλοί αυτό, όπως και το ότι δεν γνώριζαν αυτές τις δυνατότητες μου. Αναρωτιούνται μέχρι που μπορώ να φτάσω και νομίζω πως ακόμα και ο ίδιος τρομάζω, γιατί ούτε και εγώ γνωρίζω πλέον τα όρια μου».
Στην συνέχεια δεν παρέλειψε να μιλήσει για την πορεία του μέσα στα χρόνια και πως δεν χάθηκε ποτέ, αλλά και για το πλασματικό πρόσωπο που είχε δημιουργήσει στο παρελθόν με το όνομα «diSettia»: «Είναι αλήθεια, πάντα τραγουδούσα, πάντα εμφανιζόμουν, πάντα ηχογραφούσα.Δυστυχώς, όποιος δεν είναι μαϊντανός και δεν εμφανίζεται συνεχώς στην τηλεόραση φαίνεται σαν να έχει αποσυρθεί. Ενώ για μυστικό project με το όνομα ‘diSettia’ ήταν ένα πείραμα, στέλνοντας το τραγούδι μου All that you’ve got σε τρείς ραδιοφωνικού σταθμούς σαν ένα άγνωστος καλλιτέχνης. Το τραγούδι μπήκε στα play lists και παίχτηκε για περίπου δυο χρόνια (2011-2013). Αυτό σημαίνει ψυχική και καλλιτεχνική δύναμη. Να μπαίνεις στο παιχνίδι χωρίς τα διαπιστευτήρια του ονόματος σου, σαν καινούργιος με τσαμπουκά», εξομολογήθηκε στη «Real News».
http://www.govastileto.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου