Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

Νατάσα Θεοδωρίδου «Δεν θα στεριώσω ποτέ εγώ σε σχέση»

Νατάσα Θεοδωρίδου new

Στο Βοτανικό, όπου εμφανίζονται η Νατάσα Θεοδωρίδου και η Έλενα Παπαρίζου
διασκέδασε το βράδυ της Παρασκευής ο Γιώργος Θεοφάνους. Ο γνωστός συνθέτης έχει υπογράψει μουσικά το ντουέτο των δύο τραγουδιστριών με τίτλο "Λάθος Αγάπες".



Η Έλενα Παπαρίζου και η Νατάσα Θεοδωρίδου στην πίστα του Βοτανικού, το βράδυ της Παρασκευής.

Βλέποντας τον γνωστό συνθέτη και καλό της συνεργάτη σε ένα από τα τραπέζια του μαγαζιού, η  Νατάσα Θεοδωρίδου φυσικά τον καλησπέρισε και θέλησε να αστειευτεί μαζί του, με αφορμή τα τραγούδια χωρισμού που εκείνος της έχει γράψει και που αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος του ρεπερτορίου της: «Δε θα στεριώσω ποτέ εγώ, οπότε καλά κάνεις και μου τα γράφεις αυτά, είμαι ο άνθρωπός σου Γιώργο. Ό,τι τραγούδι χωρισμού... εδώ είμαι εγώ!» είπε χιουμοριστικά η Νατάσα Θεοδωρίδου.


Στην παρέα του Γιώργου Θεοφάνους ήταν και ο Κωνσταντίνος Αργυρός. Οι δυο τους συνεργάζονται εδώ και λίγο καιρό, και ήδη τα δύο νέα κομμάτια του νεαρού τραγουδιστή σε μουσική Γιώργου Θεοφάνους γνωρίζουν μεγάλη επιτυχία. 


http://www.yupiii.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου