Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012

Ελένη Φουρέιρα: Τρίχες κατσαρές



Η Ελένη Φουρέιρα μίλησε για την πρόσφατη αλλαγή στα μαλλιά της
ενώ έκανε και μια αναδρομή στο παρελθόν, για να μας δώσει μια ολοκληρωμένη εικόνα.

«Ήμουν ήδη προετοιμασμένη, γιατί ήδη από το καλοκαίρι μετά την εμφάνισή μου στα βραβεία MAD είχα σκεφτεί ότι θα μου άρεσε να κρατήσω το μαύρο χρώμα και να ισιώνω τα μαλλιά μου. Αυτό που ήταν εντελώς καινούργιο για μένα ήταν οι αφέλειες. Για να φανταστείς, τις τρεις πρώτες μέρες, έκλεινα τα μάτια μου και έλεγα: ‘’τι είναι αυτό που έκανα’’! Όταν τις συνήθισα, μου άρεσαν πάρα πολύ και, όπως μου λένε οι περισσότεροι, είναι το καλύτερο look που έχω κάνει μέχρι τώρα» ανέφερε αρχικά και πρόσθεσε:

«Επειδή τα φυσικά μου μαλλιά είναι πολύ σγουρά, έχω εμμονή με τα ίσια. Θυμάμαι, όταν ήμουν στο γυμνάσιο, είχα δει μια φίλη μου που τα ίσιωνε με το σίδερο των ρούχων και αποφάσισα να το κάνω και εγώ. Μέχρι που με έπιασε η μαμά μου και έφαγα τόσο ξύλο, που δεν το ξανάκανα».

ΠΗΓΗ: Ok!

Επιμέλεια: Τέλης Αλεξανδρόπουλος
http://www.zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου