Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2012

Κρυσταλία: Είχε συμφωνήσει με το «Dancing»;


Η Κρυσταλία έδωσε συνέντευξη στον Γιώργο Σατσίδη και μίλησε για την παραλίγο συμμετοχή της στο «Dancing with the Stars» και το χαμηλό προφίλ, που κρατάει στα προσωπικά της.

«Ενώ είχα συμφωνήσει με το Dancing τελικά δεν θα είμαι. Δεν αισθάνομαι πικρία αλλά θα ήθελα πολύ να χορέψω και προετοιμαζόμουν για αυτό. Τον λόγο που δεν θα συμμετάσχω δεν τον έμαθα ποτέ! Όμως δεν πειράζει...» δήλωσε η front woman του συγκροτήματος των Otherview. 

Γιατί δεν την βλέπουμε συχνά στα περιοδικά;

«Δεν βγαίνω πολύ, μου αρέσει να μαγειρεύω, να βλέπω τηλεοπτικές σειρές στην καλωδιακή τηλεόραση και ταινίες με τους φίλους μου. Δε μου αρέσει να προβάλλω την προσωπική μου ζωή». 

Ο ιδανικός άντρας; 

«Μου αρέσει ο άντρας να έχει χιούμορ να είναι πολύ καλός φίλος, σοβαρός και απλός. Τελευταία φορά είχα ερωτευτεί πριν τρία χρόνια. Αυτό που με ξενερώνει είναι το άκομψο πέσιμο».

Επιμέλεια: Τέλης Αλεξανδρόπουλος
http://www.zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου