Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2012

Η Ελένη Χατζίδου μιλάει ως μέλος της δισκογραφικής οικογένειας του Φόίβου

Οι δηλώσεις της Μιμής Ντενίση για τον Λάκη Λαζόπουλο. Έσπασε ο πάγος μεταξύ τους;

Χάρης Λεμπιδάκης

Αποκαλυπτική, σέξι και με όρεξη για δουλειά το 28χρονο κορίτσι κάνει σχέδια πολλά...

Η Ελένη Χατζίδου, νέο μέλος της οικογένειας της Spicy, τραγουδά την επιτυχία που φέρει την υπογραφή του Παντελή Παντελίδη.
«Είμαστε πολύ καλοί φίλοι με τον Παντελή. Τον νιώθω σαν αδερφό μου. Τον συμβουλεύομαι για τα προσωπικά μου, αλλά και τα επαγγελματικά μου. Μου έκανε δώρο ένα πανέμορφο τραγούδι, “χειρότερη να είναι η κάθε σου ημέρα”. Του είπα την ιστορία, αλλά επειδή έχει και εκείνος τέτοια βιώματα δεν του ήταν πολύ δύσκολο. Είναι δυνατό και ιδιαίτερο κομμάτι. Το πώς το τραγούδησα βοήθησε και η εμπειρία μου» είπε η νεαρή τραγουδίστρια.
Η Ελένη μίλησε για τα επαγγελματικά της λέγοντας πως «είμαι καλά στη ζωή μου. Είμαι χαρούμενη γιατί όλα πηγαίνουν καλά κυρίως στα επαγγελματικά μου και μετά στα προσωπικά»!
http://www.newspistol.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου