Κυριακή 10 Μαρτίου 2013

Στέλλα Καλλή: «Έχω ζήσει καταστροφικούς έρωτες με bad ending»



 Στέλλα Καλλή βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή του Γιώργου Σατσίδη «Movies & Stars» και μίλησε για τις φήμες για εκείνη και τον Γιάννη Πάριο, παραδέχτηκε πως
έχει κάνει αισθητική επέμβαση, ενώ σχολίασε το ενδεχόμενο να εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην Eurovision. 

Για τα δημοσιεύματα που έκαναν λόγο για ερωτική σχέση ανάμεσα σε εκείνη και τον Γιάννη Πάριο, λόγω της συνεργασίας που είχαν στο παρελθόν, ξεκαθάρισε: «Είμαι των άκρων στον ερώτα! Αν ζω κάτι, το ζω έντονα. Έχω ζήσει καταστροφικούς έρωτες με bad ending. Ωστόσο δεν υπήρξα ποτέ ζευγάρι με τον Γιάννη Πάριο. Ήμουν προετοιμασμένη για αυτές τις φήμες γιατί με το που μου είπε ο Φοίβος ότι ο Γιάννης Πάριος σε άκουσε και συμφώνησε να πείτε μαζί ένα ντουέτο είχα πάρει τηλέφωνο τη μητέρα μου και της είπα: "Τι έχω να ακούσω τώρα με αυτή τη συνεργασία!". Επιβεβαιώθηκα δυστυχώς σύντομα. Ο Γιάννης Πάριος μου φέρθηκε τόσο καλά όσο κανείς άλλος και με βοήθησε πολύ.Ωστόσο παραδέχθηκε: «Μου αρέσουν οι λίγο μεγαλύτεροι άντρες…να έχουμε το πολύ 10 χρόνια διαφορά».

Η γνωστή τραγουδίστρια, ακόμα, παραδέχτηκε πως έχει κάνει πλαστική επέμβαση: «Έχω άψογη σχέση με την αισθητική και την περιποίηση. Δεν είμαι κατά των επεμβάσεων. Είμαι όμως κατά της κατάχρησης και των παραμορφώσεων, το να γίνεις δηλαδή στο τέλος κάτι άλλο από αυτό που είσαι. Κάτι έχω αλλάξει πάνω μου, οπότε καλό είναι να είμαι ειλικρινής».

Όσο για το ενδεχόμενο να δηλώσει συμμετοχή για να εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην Eurovision, η Στέλλα Καλλή τόνισε: «Δεν θα πήγαινα Eurovision. Δεν μου ταιριάζει και δεν μου αρέσει, Είναι ένα πανηγύρι που δεν ξέρω αν θα ήθελα να πάω και να συμμετέχω. Το τραγούδι που θα πάει φέτος μου θυμίζει ένα παλιότερο που είχε συμμετάσχει και δεν ξέρω πώς θα πάει. Μακάρι να πάει καλά, δεν ξέρεις ποτέ τι θα γίνει στην Εurovision- μπορείς να περιμένεις από την πρώτη έως την τελευταία θέση. Κυριολεκτικά, δεν ξέρεις τι μπορεί να συμβεί». 

Τέλος, η Στέλλα Καλλή μίλησε για τις πρόσφατες δηλώσεις του Βαλάντη εναντίον του Γιάννη Πάριου και της Δήμητρας Γαλάνη: «Συμφωνώ με το γεγονός ότι οι καλλιτέχνες πρέπει να δίνουν χώρο στους νέους αλλά διαφωνώ με το ότι βγαίνεις και λες τη γνώμη σου δημόσια. Την άποψή σου την κρατάς για εσένα και τους φίλους σου γιατί δεν αφορά και κανέναν η δίκη σου γνώμη… στην τελική! Ήταν υπερβολική η αντίδραση του. Οι ίδιοι και ο κόσμος θα αποφασίσουν πότε θα φύγουν από τον χώρο. Θεωρώ τον εαυτό μου πολύ τυχερό γιατί ο Γιάννης Πάριος με έβγαλε μπροστά. Δεν συμβαίνει συχνά».

Πηγή: yupiii.gr
http://www.zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου