Σάββατο 9 Μαρτίου 2013

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Δώρα ζωής από την Πάολα!!!

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Δώρα ζωής από την Πάολα!!!


Πόσο καλά τη γνωρίζουν όσοι τη στοχοποιούν;
Ποιος ξέρει, για παράδειγμα, ότι η Πάολα σε αυτή τη δύσκολη οικονομική περίοδο βοηθάει ανθρώπους που γνωρίζει καλά ότι έχουν ανάγκη; Το αποκαλύπτει, αν και δεν επιθυμεί να διαφημίζει τις πράξεις της και δεν θέλει να στέκεται σε αυτές. Δεν είναι, όμως, η μοναδική αποκάλυψη που κάνει! ...
Η επιτυχία του σχήματος στο «Τeatro» για τους περισσότερους ήταν αναμενόμενη. Εκείνη, συγκρατημένη, το απολαμβάνει και απαντά: «Ήξερα ότι θα πάει καλά».

«Πρέπει να λέμε “δόξα τω Θεώ”. Nομίζω ότι ο κόσμος, παρά τα προβλήματα που έχει, μπαίνει στη διαδικασία να πει “ας πάω ένα βράδυ έξω, να το κάψω και να τα σπάσω όλα”. Αυτό είναι το ευχάριστο», τονίζει και εστιάζει στον Βασίλη Καρρά: «Δίνουμε την ψυχή μας! Η συνεργασία με τον Βασίλη Καρρά είναι μοναδική εμπειρία. Βγαίνει στην πίστα και γίνεται χαμός. Εγώ βγαίνω, χορεύω, διασκεδάζω τον κόσμο με το δικό μου στυλ και όλοι περνάμε υπέροχα. Δεν έχω άλλη λέξη να πω για ό,τι βιώνουμε φέτος. Γι’ αυτό γίνεται το αδιαχώρητο! Προφανώς με ευχαριστεί η πρωτιά, αλλά αν δυσκολευτεί κι άλλο ο κόσμος, όλοι τελικά θα έχουμε πρόβλημα. Κανείς δεν θέλει να βλέπει τον άλλον χωρίς δουλειά». Όσο για το κασέ της; «Δεν έπεσε, ήμουν πάντα τυχερή! Ποτέ δεν απαίτησα τόσα χρήματα. Όσον αφορά στην τωρινή μου συνεργασία, άπαντες μου έχουν φερθεί γενναιόδωρα», διευκρινίζει.

«Πουλάω είτε αρέσει είτε όχι»

Πολλοί την έχουν κατηγορήσει, την έχουν κατακρίνει. Μπορεί να έχει φανατικούς θαυμαστές αλλά έχει και φανατικούς εχθρούς. «Είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι πουλάω! Και παλιότερα ήμουν εμπορική, αλλά δεν είχα τέτοια προβολή. Με το χέρι στην καρδιά θα σου πω ότι γενικά αργά έγινε ευρύτερα γνωστό ποια είναι η Πάολα ως άνθρωπος και ως καλλιτέχνης».

Στο σπίτι της δεν ακούει απλά ροκ αλλά metal. Και όχι μόνο, αφού της αρέσει η μουσική από Metallica και Iron Maiden μέχρι το βραζιλιάνικο thrash και το Sepultura. «Το να λέω ροκιές δεν αποσκοπεί πουθενά. Μου αρέσει να τραγουδάω λαϊκά, αφού ζω στην Ελλάδα και λείπει το λαϊκό τραγούδι. Πρέπει να υπηρετήσω αυτό τον τομέα όσο κι αν νιώθω ροκ. Άλλωστε οι γονείς μου με γαλούχησαν με αυτά τα κομμάτια».

Οι επικριτές της, έτσι απλά, δεν την απασχολούν. «Στη Θεσσαλονίκη, που ήμουν ακόμα ένα κοριτσάκι μαζεμένο και συμμετείχα απλώς σε κάποια σχήματα λέγοντας λαϊκά κομμάτια, άκουγα διάφορα όπως ότι “πίνω”. Ήταν τεχνάσματα για να με βλάψουν. Από τότε με συκοφαντούσαν. Θυμάμαι τον εαυτό μου να έχω φανατικούς φίλους και φανατικούς εχθρούς και εννοώ φυσικά σε ό,τι έχει να κάνει με το επάγγελμά μου. Δεν έδινα ιδιαίτερη σημασία αλλά πληγώθηκα αρκετές φορές. Πονούσα. Φαντάσου να είσαι 17 ετών και ν’ ακούς τέτοια πράγματα…».

http://www.newspistol.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου