Βολτίτσα στη Γλυφάδα με τον γοητευτικό αδερφό της έκανε
προ ημερών η Αγγελική Ηλιάδη. Ο φωτογραφικός φακός τους απαθανάτισε κατά τη διάρκεια της βόλτας που έκαναν στα μαγαζιά των νοτίων προαστίων.
Αγγελική και Κώστας έδειχναν να απολαμβάνουν ο ένας την παρέα του άλλου ενώ σύμφωνα με πληροφορίες κατέληξαν σε γνωστή καφετέρια της περιοχής.
Πηγή φωτό: entertv
http://www.zougla.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου